Ik vroeg me af of iemand dit wel eens heeft gehad en of er wellicht een fabricage fout inzit. Ik heb pas geleden een nieuwe difrax s fles gekocht voor op het kdv. Nu had de leidster vanmorgen de fles warm gemaakt en wou hem net aan mijn dochter geven. Op dat moment liet ze de fles per ongeluk vallen en de difrax fles is echt helemaal uit elkaar geknapt en de warme melk spoot natuurlijk overal heen. Zo wel van boven als onder is hij afgebroken met vlijmscherpe punten. Ligt dit aan mij, of overdrijf ik? Maar ik vind dat zo'n fles toch niet zo kapot mag gaan, ondanks dat hij valt? Er hadden ook gevaarlijke dingen mee kunnen gebeuren. door de afgebroken stukjes die wegvlogen/warme melk. Ik heb thuis ook wel eens een volle difrax fles uit mijn handen laten glippen en die bleef ook heel, maar dit vind ik haast op een fabricage fout lijken. De leidster was erg geschrokken en had dit ook nog nooit meegemaakt. Hier een bijgevoede foto: View attachment 154422
Toevallig kwam laatst een vrouw met diezelfde fles bij ik dacht de babydump (of was het nou bij de prenatal??) terug. Ik werd door een andere cassiere geholpen toen die vrouw met een klacht over die fles terugging. Wss gebeurt het dus wel vaker...
even difrax mailen, dit mag echt niet gebeuren - de service bij difrax is heel goed - maar buiten dat is het denk ik ook érg belangrijk dat ze dit weten omdat het inderdaad voor gevaarlijke situaties kan zorgen (wat eigenlijk al gebeurd is) . bizar hoor... ---> overigens weet ik niet in hoeverre de flessen 'val' bestendig horen te zijn. Ik weet ook niet zeker of ik vind dat dat moet of niet... moet ik even over nadenken .. het is geen speelgoed natuurlijk - ik bedoel, een kinderthermometer kun je ook redelijk makkelijk uit elkaar trekken en dan zit je ook met linke draadjes enzo. En deze fles is geen anti-lek fles ofzo waarbij het vallen 'ingecalculeerd' hoort te zijn... moeilijk...
heb dit ook nog nooit gehoord. hier ook difrax flessen en zijn ook wel is gevallen maar nog nooit uit elkaar gespat. ik zou difrax mailen en de foto toevoegen. voor het zelfde geld gebeurde dit terwijl je dochter hem vast had ofzo
Bij mij kregen de difrax flessen scheurtjes onder in dus gingen lekken.. Dat deden ze heel snel terwijl ik ze precies behandelde zoals aangegeven stond.. Heb toen meerdere malen gemaild maar helemaal niks van terug gehad! KLOTE SERVICE dus van difrax!!!
ZOw zeg....lijkt mij niet normaal dat dit gebeurt met een flesje. Zat me wel af te vragen of de dop er wel af was tijdens het verwarmen. ivm facuum trekken ofzo. Maar op een kdv weten ze wel hoe ze een flesje warm moeten maken. Zou zeker Difrax op de hoogte brengen.
Bedankt voor jullie reacties Ja de dop was er af tijdens het verwarmen. Hun magnetron is ook zo klein de fles past er precies in ,maar een dop zou niet meer kunnen.
@athina, ja die mening deel ik ook wel met je ,maar aan de andere kant denk ik weer hij zou toch wel tegen een stootje moeten kunnen. Fay heeft bijv een keer de fles geprobeerd uit mijn handen te trekken en toen viel die dus ook. Daar zou een fles toch wel enigzins tegen moeten kunnen denk ik dan ,het is tenslotte geen glas.
@maartje,ok dus jij hebt het ook eerder gehoord. Huhm dan wel een kwalijke zaak als zulke dingen dus vaker gebeuren. Het kan natuurlijk ook heel gevaarlijk aflopen. Ik ga sowieso difrax over dit voorval mailen ,met foto erbij.
Ik heb twee gescheurde flessen gehad, difrax gemaild met een foto en drie dagen later kreeg ik per post twee nieuwe ultra s-flessen met een knuffeltje.. Ik weet dat in een bepaalde serie een fabricagefout zat (iets met grondstoffen)...
Nou ik vindt het wel heftig moet niet kunnen Want zoals Bij mijn op het werk (kdv) krijgen de groters zo rond de 1 zeg maar als we broodje hebben gegeten hun fles melk of opvolgmelk. Zelf in hun handen zodat ze dat kunnen drinken (zijn er meestal een stuk of 5 à 6 nou en dan willen ze niet meer of zijn ze klaar en ja hoor dan leggen die flesen weer op de grond vanaf kinderstoel hoogte dus ik vindt dat het niet moet mogen gebeuren Hardrood gevaarlijk
Ik was eerst ook heel lovend over de difrax flessen, maar zodra er een probleem is met het ventiel zijn het ook waardeloze flessen. mijn dochter zuigt de hele speen vaccuum. Heb ook een paar keer de achterkant wat losgedraaid bij het ventiel maar daardoor plopte het hele ventiel eruit. Doe mij maar de simpele flessen weg met die Difrax rommel
@binnabinna, ja idd ,aan zo'n situatie had ik nog niet eens gedacht.Ja dan moet je er toch niet aan denken dat zo'n fles dan knapt. Ik ben benieuwd wat difrax hiervan gaat zeggen. Ik heb 2x eerder een fles gehad waar de maataanduiding van weg was gegaan (na 2x uitkoken) en toen heb ik difrax gemaild, die zeiden dat ik terug moest naar de winkel en dat als er een vertegenwoordiger bij die winkel kwam die de flessen kon vergoeden aan de winkel. Bij de betreffende winkel kwam geen vertegenwoordiger, ik heb dit gemail,maar helaas nooit meer wat van gehoord.
Is heel simpel op te lossen als de speen vacuüm zuigt. Dat rondje wat je in de bodem doet, daar hoort een sneetje in het tuutje wat uitsteekt te zitten. Als die er niet inzit gaat de speen idd vacuüm zuigen. Gewoon zelf met een scherp mesje even een sneetje erin maken en het probleem is opgelost. @ TS: Je zou haast denken aan een fabricagefout. Ik gebruik al vanaf het begin Difrax-flessen en aangezien in nogal een Lompe Harry ben zijn ze al regelmatig gevallen. Maar nog nooit kapot gegaan. Ben benieuwd wat ze zeggen bij Difrax.
Ik gebruik mijn difrax fles al heel lang en helemaal geen problemen mee gehad? Dus dit hoort gewoon niet hoor..
ik draai op mijn nieuwe s-fles altijd de bodem scheef. zodra ik hem helemaal enorm stevig aangedraaid hebt, zit ie goed. hij lekt ook niet, en toch vind ik het irritant.
Hier hebben we de hele FV-tijd S-flessen gebruikt en ik was er super-tevreden mee! Flessen zijn allemaal wel minstens 3 keer gevallen (meneer was nogal snel van het 'zelf-doen'), maar nooit iets mee gebeurd. 1 keer een klacht gemaild naar ze over de maataanduiding die snel wegsleet en toen mocht ik 'm bij het dichtsbijzijnde verkooppunt waar de vertegenwoordiger wel eens langskwam omruilen. Geen enkel probleem. Je moet dan dus alleen even uitzoeken bij welke winkel de vertegenwoordiger wel eens komt, maar volgens mij heb ik dat toen bij de winkel zelf nagevraagd en zonder problemen mogen omruilen. Ideaal. Oh, en ontopic nog even Dit moet idd niet mogen, lijkt me. Denk dat ze wel blij zijn dat je het mailt. Best kans dat ze je adres vragen en meteen 1 of 2 nieuwe flessen naar je opsturen. Ben benieuwd!
was dit bij jouw oudste? Want dit heb ik bij mijn oudste indertijd 1x gehad en ik kreeg bij na het laten zien van de mail - bij de prenatal - wel gelijk een nieuwe fles mee. Maar dat zou misschien van een zelfde serie ook geweest kunnen zijn indertijd...