difrax fles spat uit elkaar

Discussion in 'De babyuitzet' started by wonderteam, May 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

@sandraske,ja ik had vorige week al een nieuwe mail gestuurd en nu kreeg ik gisteren bovenstaande.
    Ik heb nu net idd maar even gebeld , leek mij handiger. Nu blijken ze problemen met de mail te hebben, vandaar de vreemde communicatie. De vrouw aan de telefoon zei dat het pakketje onderweg is.

Dus hopelijk komt het nu goed :D

2. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

Wel lastig als je er steeds achteraan moet! Maar hopelijk is het opgelost nu ;)

3. wonderteam

Nou Bijna 1 maand later heb ik eindelijk een pakketje gehad. Ik vind het jammer dat het allemaal zo slordig is gegaan.
    Ook vind ik het erg jammer dat je zoveel slechte dingen over difraxflessen hoort. De kwaliteit laat erg te wensen over is mijn mening.

4. misa

misa Niet meer actief

Aah hier is je topic! Ik heb dus net een soortgelijk topic geopend. Dus ik kom hier maar even neuzen. Nu heb ik dus ook een mail gestuurd met deze foto. Ben benieuwd.
    Ik vind niet alles aan de difrax flessen geweldig, maar over het algemeen ben ik toch wel tevreden.

Ik vind overigens wel dat ze niet kapot moeten kunnen vallen. Het is misschien geen speelgoed, maar wel iets wat kinderen zelf vast kunnen houden. Zo zijn er ook die kleine flesjes met het 'gat' erin, zodat ze het juist makkelijk vast kunnen houden. Dus het is wel degelijk voor kids. :)

5. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ben ik niet met je eens, denk dat het percentage kapotte flessen niet veel anders is dan bij andere merken. Alleen worden er veel meer difraxflessen verkocht dan andere merken dus hoor je het vaker..

6. misa

misa Niet meer actief

Dat denk ik ook wel. En daarbij lijkt dit zo opgesomd wel erg veel. :)

7. wonderteam

Daar heb je op zich wel een punt. Toch is het al mijn 3e fles van de 6 flessen die ik gekocht heb die kapotgaat van difrax, (2x maataanduiding weg gehad dus) voor mijn gevoel is het wel zo.

De afhandeling van klachten heb ik helaas al vaker gelezen dat die niet al te best was en zelf ervaren. ( 2 jaar geleden heb ik zelfs gemaild over de maataanduiding, hoe dat kon en of ik iets verkeerd deed, maar toch noot wat gehoord. Ook deze klacht werd slecht opgepakt. Een goede klantenservice vind ik wel van essentieel belang. Dat is toch een gemiste kans vind ik.

Wil zeker geen zeurpiet ofzo zijn ,maar de prijs van deze flessen is wel 9 euro en daar ma je best wat van verwachten vind ik.

8. Stippel

Stippel Actief lid

Aug 23, 2009
    347
    1
    18
    Toen wij nog Difrax flessen gebruikten, had mijn man een lege fles uit de koelkast laten vallen op de tegelvloer. Ook kapot. Precies zoals op de foto van de topicstarter! :$

9. misa

misa Niet meer actief

Ik heb vandaag deze mail ontvangen:

Beste familie,

Hartelijk dank voor het toesturen van jullie adres gegevens, foto’s van de flessen en het beantwoorden van de vragen, wij waarderen dit zeer!
    Inmiddels is inmiddels bekend dat er bij een bepaalde zending flessen een productie fout is geweest.

Wij zullen zo spoedig mogelijk nieuwe flessen naar jullie opsturen en verwachten dat jullie daar een veel gebruiks-plezier aan zullen beleven.

Wij hopen en vertrouwen er op dat jullie verder alleen maar goede ervaringen met Difrax zullen hebben.

Met vriendelijke groet,

Difrax BV

Nicolette de Vroedt
    Customer service

Ik ben tot nu toe dus nog wel tevreden met de service. Ook al is het bij al mijn flessen ook al gebeurd dat de maataanduiding verdwijnt. (1x 2 nieuwe flessen gehad).

10. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    die mail heb ik ook gehad.. kreeg twee nieuwe ultra s-flessen..

11. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    Heeey dat is super!!!!
    goed man! nu hopen dat je ze snel hebt!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook altijd difrax flessen en nog nooit gehad dat ze kapot zijn gegaan. Wel dat de maataanduiding verdween maar ja dat is dan ook na veel gebruik, in de vaatwasser te zijn geweest en ga zo maar door. Tegen de tijd dat dat gebeurde was het ook niet meer nodig om de maat te lezen. Nu ook weer gewoon difrax flessen gehaald.

13. misa

misa Niet meer actief

Nou ik heb de fles vandaag al ontvangen! Met een extraatje erbij (wel voor meisjes.. ;))
    Ik ben tevreden!

14. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    wat kreeg je erbij dan? ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!

15. misa

misa Niet meer actief

Een roze knuffeltje!

16. kimv

kimv Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,055
    0
    0
    Hier zelfs twee flessen die kapot gingen. Een zelfde verhaal al jou alleen dan spontaan en alleen de bovenkant. Tweede keer fles op de lasnaad kapot dus overdwars. Trouwens twee keer een nieuwe fles gehad met extraatje. Dus superservice;)

groetjes kim

Share This Page