Difrax fles wordt vacuüm gezogen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Kellebel1987, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Ze hebben online een klachtenformulier inderdaad. Moet je invullen en foto bijvoegen en dan krijg je binnen een paar dagen een nieuwe fles.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Klopt, met een leuk presentje erbij vaak. :p Difrax heeft echt een goede service, vind ik persoonlijk. Zelfs meerdere flessen tegelijk, had op een gegeven ogenblik 4 flessen in 2 weken tijd die kapot gingen. Dat was me toch net iets te veel van het goede en kreeg ze allemaal netjes nieuw opgestuurd incl. de duurdere S-fles en een leuke knuffel voor de kleine.

Overigens hoeft het geen foto van je eigen flessen te zijn, mag ook een voorbeeld van het internet zijn van jouw fles.

3. mdp

mdp Lid

5 apr 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, dat van dat tuutje onder in die fles wist ik ook niet!!! ik heb zitten zoeken en draaien aan alle kanten van die fles, maar niks werkte! behalve dan de dop wat losser draaien, maarja dan liep alles er uit!
    heb net even alle tuutjes gecontroleerd en ja hoor, de helft zat dicht!! bedankt voor de tips :D

4. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Jeetje zeg. Wij zijn sinds een paar dagen overgestapt naar Difrax flessen en ons mannetje doet over een fles van 150 cc ruim 3 kwartier? en steeds is die speen helemaal platgezogen in zijn mond. Ben nu alle gaatjes aan het controleren en we gaan het zien met de fles van 7 uur.

Hoop zo dat dit de oplossing is.

We gebruikte eerst Avent en hadden dit probleem totaal niet.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    'Alle gaatjes?' Er hoort maar een gaatje te zitten in dat vierkantige bobbeltje in het midden van dat ronde schijfje. Even tussen je vingers heen en weer rollen, dan zie je daar een sneetje open gaan.

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
  7. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Kai zoog ze ook vacuum, gelijk over gegaan op andere flessen want als ik die dirfrax iets losser draaide dan lekten de flesjes.

8. girly84

girly84 Lid

6 jul 2012
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb ook een difrax fles. Als mijn zoon er mee drinkt dan geeft dat een klakkend geluid. Heb het idee dat hij hem dan vacuum zuigt. Iemand dit ook al gehad?:(

9. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Je moet ze niet losser draaien, logisch dat ze dan lekken. Het staat of valt met de aanzuiging door het ventieltje.

10. rums

rums Niet meer actief

Weer wat geleerd. Loop nu naar de fles toe en ga kijken of ik het gaatje kan vinden (A)

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    *tromgeroffel*

En?

12. rums

rums Niet meer actief

Zat potdicht nu opengeprikt met een cocktailprikker. Heb meteen de gebruiksaanwijzing gelezen maar daar staat er niets over in. Ben benieuwd hoe het met de volgende fles gaat.

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Kijk nog even naar de link die ik postte op de vorige pagina. Daar staat het ook beschreven. ;)

14. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hier ook beide flesjes nagekeken en 1 heeft helemaal geen gaatje?!

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Zo?

666_valve_open_lr.jpg

16. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Op de site is er over dat ventiel te vinden bij de FAQ's. Ze zijn er mee bezig om dit te verbeteren aan de flessen.

Wij hadden 2 difrax flessen, bij beide zat het ventiel dicht. Zelf geopend.
    Maar... na enkele weken gingen beide flessen lekken bij de dop. herkennen jullie dit ook?

17. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Zie het plaatje, deze moet je openen door het plat te drukken of evt open te prikken.

18. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ja haha dat begreep ik, had ook al op de site gekeken. Het witte flesje heeft dit ook, maar mijn blauwe niet. Kan dus ook niks doorprikken omdat er helrmaal niks zit...

Er staan ook verschillende getallen op de ventielen. Op de ene staat een 3 en op de ander een 9, zal dit er iets mee te maken hebben?!

Heb in ieder geval een mail naar difrax gestuurd.

19. rums

rums Niet meer actief

Ik baal echt enorm! Heb het doorgeprikt en inderdaad geen vacuum meer. Onderkant en bovenkant op zijn strakst drinkt mijn zoon in 10 minuten de fles leeg. Nu dus een ontevreden kind wat hopelijk geen darmkrampen gaat krijgen. Ik sjees morgen naar de prenetal en koop nieuw ventiel dan maar vacuum en af en toe uit de mond halen.

20. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Hè, wat vervelend. En je hebt de kleinste speen?

Deel Deze Pagina