na 10 min fles op

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door hopelessinlove, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hallo,

Levi is nu 2, 5 weekjes oud en weegt 2,7 kg. Hij krijgt nu weer 8x90cc aangezien hij zich ook 's nachts nu weer om de 3 uur meld, terwijl hij vorige week netjes 1 fles oversloeg. Ik weet dat hij volgens de formule veel te veel zou binnen krijgen maar ik moet daar niet naar kijken volgens het cb omdat Levi nog iets wil inhalen. ..

Maar goed hij drinkt zijn flesjes echt in 10 minuten op. Boert vervolgens amper en heeft vaak last van krampen. Ik hou hem al na het voeden recht op, en gebruik nu al zo'n 4 dagen sab simplex wat wel iets lijkt te werken, maar de krampjes zijn er nog steeds. Nu ga ik er van uit dat hij deze heeft door het snel leegdrinken van zijn fles, maar wat kan ik hier mee? Johannespitmeel gebruiken?

Wij gebruiken trouwens de difrax s fles met speen nr 1

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Hier hetzelfde. jbm kan idd en regelmatig even de fles eruit. Doe ik hier ook als meneer te gulzig begint te drinken

3. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ja maar als ik d fles eruit haal is mr of direct heel boos haha of hij gaat lucht zuigen wat mij ook niet zo goed lijkt..

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Tegen je aan, boertje proberen? speentje

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

10 minuten is inderdaad te snel. Kun je niet een pauze inlassen voor het boertje? Logisch dat het hem dwarszit.

6. hopelessinlove

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hij boert echt vrijwel nooit, ook tussendoor niet. Kan wel ee pauze inlassen maar dan blijft hij lucht happen alsof hij eet. Kan hem dan wel even het speentje geven natuurlijk.

Dus gewoon 1 pauze proberen tijdens elk flesje?

7. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier hetzelfde alleen dan niet in 10 minuten maar in 2 minuten de fles leeg. Veel te snel dus.
    Ik stop halverwege en probeer dan een boertje. Lukt soms, niet altijd. Als de hele fles leeg is probeer ik nog een keer een boertje, maar lukt vaak niet nog een keer.
    Heb ook geen idee wat ik er aan doen kan om langzamer te laten drinken. Ene keer heeft ze na de fles wel last van een vastzittend boertje, andere keer niet.

8. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    infacol werkt goed om boertjes omhoog te krijgen plus een trucje de baby even een tijdje op zijn rug te leggen soms moet de luchtbel even de bocht om.

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Je zou een andere fles kunnen proberen...
    Sommige kindjes drinken beter(langzamer) uit een andere fles

@ ts.. Misschien kan je tussendoor even speentje geven even verschonen endan even proberen te boeren... Soms lukt het wel als ze even gelegen hebben

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    De mijne boert dus ook amper en als ie boert gelijk spugen. Ik doe wel 2 of 3 pauzes.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier was het flesje soms in 2 minuten leeg.
    uiteindelijk heb ik het juiste flesje gevonden namelijk een dr brown fles, is ook speciaal tegen krampjes ontwikkeld en mengen met nutriton

nutriton had ik ook nodig tegen het spugen maar ik moest wel een fase 2 speen gebruiken anders dronk hij de fles maar half op omdat hij te hard moest werken

en boertjes? wat is dat? hier lukt het boeren bijna niet :p

Deel Deze Pagina