Ik heb een probleem met mijn meisje en de voeding. Ze drinkt enorm onrustig, ze wil graag drinken maar als ze wat heeft gedronken gaat ze huilen, overstrekken, hoor ik het stromen in dr buikje. Echt heel zielig. Ook moet ze na iedere fles enorm poepen, waar ook wat huilen aan vooraf gaat. Ik heb gisteren een andere fles geprobeerd (tommie tippee, ipv difrax) omdat ik het idee had dat de difrax te snel stroomde met de S speen. En inderdaad, nu ik de tommie tippee gebruik, hoor ik het niet meer stromen. Maar nu drinkt ze haar flessen niet leeg. Ik maak 165 cc maar ze houd standaard 60/70 over. Vandaag heeft ze bijv nog maar 320 cc gehad, en ze moet zo nog een voeding. Dan zou ze hooguit 420 cc krijgen gok ik. Herkent iemand dit?
dat probleem had ik ook, ze drinkt eigenlijk nog steeds onrustig.. Melk stroomt te snel uit het speentje.. Ik heb alle flessen en speentjes geprobeerd.. CB gebeld die zeiden dat ik nutriton in het voeding moest doen of een Beba van Nestle moest geven, dat heb je allleen in Belgie.. Ik geef haar nu met de fles difrax speen S.. Ik gaf eerst Nutrilon standaard.. Nu geef ik haar een dikkere voeding.. Is ook voor kinderen die hongerig zijn en overgeven.. Nu gaat het iets beter, wel id het af en toe weer snel, dan stopt ze en dan begint ze weer te zuigen.. Ze laat wel 40 cc staan van 165 cc. Misschien moet je haar een dikkere voeding geven.. zodat ze niet snel drinkt..
Dit waren bij ons symptomen van Kma, maar dan zat er nog meer bij dan wat jij beschrijft; hele tijd stinkscheetjes, onrustig slapen, hikken etc. Spruw is idd ook een optie
Bedankt voor de reacties! Spruw is het niet, het is toch de fles geweest denk ik. Ik ben nu over op de Tommee Tippee fles en ze drinkt nu normaal. Niks meer aan de hand