hebben jullie een tip voor mij? wil graag online een wipstoeltje kopen, die zowel voor jongen als meisje te gebruiken is... welke is goed en ziet er een beetje mooi uit?
Wij hebben een Titanium Baby Swing, heerlijk ding, stijlvol én unisex Hij bestaat ook zonder spelboog en zonnekap (is in deze tijd van het jaar niet echt nodig
ik heb ook de titanium gevraagd van mijn ouders...vond hem er erg mooi/strak uitzien en inderdaad unisex
Hier de koelstra, beige. Bevalt echt super! Hele ding is wasbaar, ziet er netjes uit en die harde dingen bij de billen en rug(van die platen waarmee een kindje rechtop "geforceerd" wordt. Hou ik niet zo van..) kunnen er uit. En hij kan in drie standen, helemaal plat, halfschuin en rechtop. Hij valt niet op omdat hij zo prachtig is maar hij valt ook niet op van lelijkheid (snap je wat ik bedoel?). Lekker neutraal. De doek heb ik er overheen gehangen, voor het spugen(anders blijf ik aan het wassen!). Edit: Deze dus Koelstra Sitset Zand | Sitters | Baby-Dump
Wij hebben de babybjorn en deze bevalt erg goed. Kindjes mogen er tot 13 kilo in, ipv de veel voorkomende 9 kilo en kan ook als gewoon stoeltje gebruikt worden. Hiervoor hebben we de titanium babyswing gehad en deze beviel ons niet. Ons zoontje zat er niet goed en stevig in en na een paar keer gebruikt te hebben was de gordel al kapot, stiksel had helemaal losgelaten. Hebben toen geld terug gehad en de babybjorn gekocht.
hier eentje van fisher p. met muziek, trilfunctie etc, kmoet hem nog gebruiken dus kan nog niet zeggen of ik er tevreden van ben
wij hadden een nuna leaf, heerlijk ding. En deze kan tot 15 kg dochter zat er ook graag in. Inmiddels weg omdat zoonlief hem gebruikte om op te klimmen, qua kg`s kunnen ze er allebei nog makkelijk in.
Wij hebben de koelstra in het donkerblauw. Voor de relatief korte tijd dat je hem gebruikt wilde ik ook geen dure.
Volgens mij zijn bijna alle wipstoeltjes unisex...! Wij hebben de grijze van prenatal, die met het draakje erop. Geweldig ding!!!! We gebruiken het nog steeds voor onze zoon van 1 jaar! Prenatal - Thuis - Wipstoelen - Prenatal
Ik zag gister bij de Prental een hele leuke, in de aanbieding: Prenatal - Thuis - Wipstoelen - Prenatal Ik vind de taupe kleurige erg mooi