van Nenatal naar HA of standaard voeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Plien4dag, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plien4dag

    Plien4dag Lid

    24 mrt 2011
    13
    0
    0
    verpleegkundige
    Den Haag
    Hoi allemaal,

    mijn tweeling van 9 weken heeft 6 weken lang (afgekolfde) BV met BMF toevoeging gehad, waarna ze geleidelijk over gingen naar FV, namelijk Nutrilon Nenatal 1 (ivm prematuriteit, 35 wkn). Inmiddels wegen ze ruim 3500 en 4000 gram, dus op advies van de KA moeten we over op gewone voeding. Nu heb ik HA voeding (omdat ik eczeem, astma en hooikoorts heb) gekocht waar ze een paar dagen geleden mee gestart zijn. Maar sindsdien spugen ze wat meer dan normaal en slapen ze ook minder diep en lang (schijnt lichter verteerbaar te zijn?), en dat terwijl we net van 7 naar 6x voedingen waren gegaan.... Ik baal enorm, want we hadden net zo'n lekker ritme te pakken.

    En voor zover ik weet en mij door de Nutricia Kindervoeding Infolijn heb laten vertellen, heeft HA voeding niet zoveel zin meer, omdat Nenatal niet HA is. Wie kan mij hierop antwoord geven? Dan zou ik dus over kunnen op de standaard voeding en die schijnt wel weer wat zwaarder te vallen?

    Weet iemand wat ik hiermee kan of heeft iemand er ervaring mee?

    Alvast bedankt!
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als Nenatal idd niet ha is, heeft t idd geen zin meer..
     
  3. Plien4dag

    Plien4dag Lid

    24 mrt 2011
    13
    0
    0
    verpleegkundige
    Den Haag
    Ai dan hadden ze me dat in het ZH wel even mogen zeggen.... Had me wat eurootjes gescheeld! ;) Dan toch maar gewoon standaard denk ik.

    Dank!

    ps leuk, je hebt ook een tweeling!! :)
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Toen ik in het zkh lag met de 2, heb ik specifiek om ha voeding gevraagd en dit hadden ze gelukkig. Anders had ik t van thuis mee genomen. (Ze zitten nu sinds een paar weken op de nurtramigen wegen koemelkallergie).

    Ja ook een tweeling hier en een kleuter rondlopen. Is wel even wennen hè? ;) Er is ook een tweelingtopic!
     

Deel Deze Pagina