Ik weet niet of mijn topic hier goed staat hoor.. Wij hebben toen mijn meisje net geboren was Avent flessen gebruikt, hier kon ze de speen niet goed pakken, en zijn we op advies van de kraam overgestapt naar de s fles van difrax. We hadden 1 klein flesje (om te oefenen) maar deze begon al vrij snel uit de schroef van de dop te lekken. Na een klacht bij difrax kreeg ik zonder een mailtje terug gehad te hebben een nieuwe fles thuisgestuurd. Nou oke prima. Na een tijdje zijn we overgestapt op de grote s fles van difrax en ik kocht er 2 zodat we deze konden afwisselen. Nu heb ik bij beide flessen weer hetzelfde probleem, flink lekken uit de schroef bij de dop. niet een beetje, nee echt continue druppelen. Alles zit goed dop,speen.. alles. Heb nu maar weer een klacht ingediend bij Difrax, maar ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee, ik vind de flessen te duur om elke 1,5 maand nieuwe te kopen. Nu heb ik ergens gelezen dat de mam fles van kruidvat veel op Difrax lijkt. Wie heeft hier ervaring mee? Is het een fijne fles? lijkt de speen op de speen van difrax? is de kwaliteit goed? hoe lang gaat die mee? hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vragen. liefs DA Mam MAM Anti-Colic zuigfles ps: heeft iemand ook zoveel problemen met de Difrax fles?
Heb je het ventiel aan de onderkant goed? Zodat er een beetje lucht bij kan? En je moet ze ook ontzettend strak vast draaien aan de onderkant. Het was bij ons ook drama maar daarna werkte ze perfect
Terug gaan naar de winkel waar je ze hebt gekocht. Krijg je nieuwe. Ik heb het ook met 2 gehad. Ik vond de flessen te fijn om over te stappen op een ander merk.
DA waarom gebruik je anders niet de Dr Brown's fles met de spenen van difrax erop. Zo heb ik het ook bij S gedaan. Hielp bij S ook wat bij de reflux zelfs.
Wij hadden een heel ander probleem met die flessen: de maataanduiding vinger van af.... Heel vaag, we hadden geen vaatwasser, dus waste met de hand af, en kookte uit in een pan, en van 3 flesjes verdween de maataanduiding.... Heel handig maar niet echt dus We zijn overgestapt naar avent... Wel een vaag verhaal, want ik heb nog nooit iemand gehoord die dit ook had....
Jou verhaal is hetzelfde als dat van ons. Begonnen met s fles op aanraden van kraam. Uiteindelijk gaan lekken nieuwe gekregen etc etc. Toen nog een poosje Dr Brown gehad maar van de ene op de andere dag kreeg hij er niets meer uit. Nu gebruiken we al ruim 2 a 3 maand de MAM fles en ik ben echt super tevreden! Hij lekt niet en zoontje drinkt er goed uit. Heb alleen nog wel de 3+ speen erin want de 4+ speen gaat te snel. Ik zeg DOEN!
ja ik ga zeker de mam fles proberen. t is dat ik nu niet weg kan, anders had ik er al een gehaald, maar dat gaat op zijn vroegst dinsdag worden ben ik bang
nee niemand kan, mijn man is werken die is pas 6 uur thuis, en we hebben maar 1 auto. heb 2 flessen rood en roze, en de rode die is echt afgeschreven, die lekt zowat sneller dan dat ze kan drinken. de roze lekt, maar is nog op te vangen dus die pak ik nu steeds. heb als t moet nog een klein difrax flesje die niet lekt, maar daar kan ik geen 180 fles in klaar maken. dus heb iig nog wel wat, mocht t nodig zijn.
De Difrax speen past ook op de goedkope flesjes van Kruidvat (eigen merk) of van Hema, of Etos. Dan kan je dus gewoon je vertrouwde spenen blijven gebruiken! Je zegt wel dat het aan de bovenkant lekt? Ik weet dus niet of dat een oplossing is...
ja vanuit de schroef van de dop zeg maar. Ik bewaar deze spenen ook gewoon, ga nu eerst de mam fles proberen, en anders kan ik idd difrax speen nog op een andere fles zetten.
Hier een tevreden MAM fles-gebruiker. Mijn zoontje heeft vrijwel geen krampjes. Overigens gewoon de speen gebruikt die bij de flessen horen, overstappen van Difrax naar MAM was hier geen probleem. Ik gebruik ze inmiddels zo'n 2 maanden en ze zien er nog prima uit ( heb er 2). Ik vind het overigens supermakkelijk dat je ze in de magnetron uit kunt koken zonder sterilisator! Succes!
tlc: jaaaah heb dus meer van jou soort verhalen gelezen.. heb er gewoon zin in, om die fles te gaan proberen hahaha
Ik kreeg ook scheurtjes in de fles, twee keer een nieuwe fles gekregen en toen een boze mail gestuurd dat ik er klaar mee was. Toen heb ik de witte fles gekregen die kan tegen hogere temp. Ideaal niks geen problemen mee gehad!
difrax s flessen zijn een ramp, hier werden ze allemaal vacuum gezogen. daarna de goedkoopste van de hema gekoct en die waren super, ook geen last krampjes meer
is dat zo ja, dat de witte beter is, hoe kan dat dan? hier dus ook de witte (kleine) fles zonder problemen. heb zin in dinsdag! ben echt zo benieuwd hoe mijn meisje op die andere fles gaat reageren.