Hier altijd zonder problemen de s fles gebruikt. Toen mijn nichtje geboren werd, weigerde zij ook de avent. S fles pakte ze wel. Ik had mijn flessen nog, die heb ik toen aan mijn broer gegeven. En bij hem lekten ze allemaal. Exact dezelfde flessen! Snap nog steeds niet wat hij anders heeft gedaan. Wel maf toch!?
Ik was ook helemaal klaar met de difrax s flessen. Heb ook twee nieuwe gekregen van difrax, maar ook deze gingen lekken. Ik ben er klaar mee! Ik gebruik nu de difrax spenen in de (goedkope) flessen van het kruidvat. Past prima!
even over de difrax flessen, controleren jullie de ventielen ook van deze flessen. Vaak is het gaatje in het midden van de ventiel nog dicht, als dit zo is gaan ze sneller lekken en vacuüm zuigen.
Zo stom, echt 10 maanden lang mijn 5 flessen S van Difrax geen enkel probleem en opeens begonnen er 3 van de 5 zo te lekken dat het leek alsof je een kraantje open had gezet. Ik had ze al die tijd intensief in gebruik. Heb ze maar weggegooid ik kreeg het ook niet goed. Heb er nu dus nog 2 en die bevallen nog altijd super goed. Al gebruikt hij ze nu nog maar 1 maal daags.
je bedoelt toch dat flubbeldingetje van onderuit de fles he Maar geen gaatje te bekennen, bij beide flessen niet. van vacuüm zuigen heb ik geen last trouwens.
Hier ook al aantal keer lek flessen gehad maar elke keer een nieuwe gekregen. Vind dat echt top service ze hoeven het niet te doen natuurlijk!
heb nog een keer goed gekeken, en onder de lamp, en er zit dus wel een gaatje in, bij allebei, dus dat is het probleem niet.
Nee "jouw probleem" D) zit hem in het schroefdraad zelf vermoed ik. Bij mij en verschillende vriendinnen was het gedeelte waar e de speen dus op draait ook elke keer kapot. Als je heel goed kijkt dan zal je waarschijnlijk een scheur daarin ontdekken. Hier ook bij verschillende flessen gehad. Voor onze tweede ben ik op zoek naar een ander merk aangezien ik er gestoord van werd.
+1 Zelfde probleem, wel steeds een nieuwe fles gekregen (+ een knuffeltje) dus dat is super! Maar ik ga ook op zoek naar een ander merk. Schijnt trouwens zo te zijn dat dit probleem zich enkel voordoet bij de gekleurde flessen, ze hebben ook kleurloze flessen.
Dat was hier ook het probleem! Na doorprikken van de ventiel rubbertjes nooit geen lekkende fles meer gehad!
Je moet het ventiel elke keer even open knijpen voor je het op de bodem legt..... Wij gebruiken nu al 2 jaar de difrax en op het kapot gaan van de flessen na (scheuren in de schroefranden) geen klachten. We hebben elke keer nog een nieuwe fles gekregen na indienen klacht trouwens. Ze zijn volgens mij nu bezig met een andere fabrikant voor ander soort materiaal want er zijn erg veel klachten over kapotte flessen.
T lijkt wel alsof er meerdere kleine barstjes in de schroefdraad zitten. Ik ga vandaag nieuwe flessen halen. heb geen auto, maar ik ga wel lopen. Is opzich goed te doen.
nou heb hem hoor, de mam fles... hij staat nu in de sterilisator, ben echt benieuwd. mijn dochter krijgt zo de fles.
Difrax: klakt heel erg met de speen, newbornspeen kreeg ze niks meer uit, nummer 2 teveel, verslikte zich vaak daardoor. melk liep met straaltjes uit haar mondhoeken. fles ging te snel waardoor ze krampjes kreeg. fles lekt. Mam: klakt een stuk minder, nnummer 2 speen gaat perfect kwa snelheid. geen straaltjes meer uit haar mondhoeken. geen krampjes gehad. ze pakt de speen echt goed! ben echt tevreden over de fles, ff aankijken of ze t zo goed blijft doen daaruit.
heb trouwens ook de mam-speen (tut) erbij gekocht. ze pakte namelijk geen speen (difrax,avent en bibi) en deze pakt ze wel jeej!
De creche heeft 2 van onze difrax flessen lek gekregen. Deze blijken namelijk niet goed tegen uitkoken te kunnen, en de creche gebruikt een of ander stoomding om te steriliseren/uitkoken. Na een paar maanden zijn de schroefdraden vervormt of afgebroken waardoor alles gaat lekken. Heel vervelend eigenlijk voor zulke dure dingen. (nou is het zo dat de difrax fles graag gebruikt wordt door onze kleine. Echte fans zijn we niet meer. Zeker de accesoires van difrax zijn waardeloos. De poedertoren is niet uit te koken. Smelt namelijk. Een goedkope hema poedertoren kan prima uitgekookt worden. De speenkettingen kunnen niet goed vastgemaakt worden. Een bibi speenketting werkt wel naar behoren)
Kreeg jij wel de goede flessen? Wij zijn ook erg tevreden over difrax, helaas laatst ook 2 flessen aan het lekken, barsten bij schroefdraad, klacht ingediend. Kreeg nieuwe flessen, maar wel de brede waar dochter dus echt niet uit wil drinken.... Dus heb niets gehad aan de nieuwe flessen
Dramaflessen nooooooit meer, uiteindelijk 3 x nieuwe flessen toegestuurd gekregen, lekken bij de schroefrand en de hele fles vol haarscheuren, ook de witte toegestuurd gekregen, daar is de maataanduiding eraf, ( zonder vaatwasser) Bij een volgend kind een ander merk fles...