voeding voor onderweg.

Discussion in 'Flesvoeding' started by Ior, Nov 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Ff een vraagje aan jullie.
    Zondag gaan we een dagje naar familie aan de anderd kant van nl (2,5 tot 3 uur rijden). Nu gaan we direct weg na de fles maar wil wel een flesje kunnen maken onderweg. Hoe warm moet ik het water in de thermoskan doen?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Ik neem gekookt water in een thermoskan en flesje koud water (0,5 l) mee. En dan ter plekke mengen, omdat uiteindelijk toch afkoelt.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Een klaargemaakte fles is 1 uur houdbaar (de nr 1 melk dan). Opvolgmelk mag je iets langer bewaren. Soms maakte ik de fles al kant en klaar en dan in een warmhoudzak die bij de luiertas zat. En anders water wat van de kook af is, en nog wat koud water in een flesje mee met een poedertorentje.

4. Ilse73

Ilse73 Actief lid

Jan 9, 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde

5. Ior

Ior Niet meer actief

Dank jullie wel. Een flesje thuis klaarmaken wil inderdaad niet. Normaal laat hij er wel 4 uur tussen, alleen 's morgens wisselt wel eens. De ene x wil hij om half 10 al eten, en de andere x red hij tot half 11.

6. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

Mar 25, 2009
    356
    0
    0

Zo doe ik het ook idd

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Wij moeten ook zo'n 2,5 tot 3 uur rijden voor we bij familie zijn. Ik vertrek dan zo vroeg mogelijk om rond 11 uur daar te zijn.
    De jongste accepteerd het soms wat makkelijker in de auto dat de voeding niet 'op tijd' gegeven wordt.

Succes zondag!

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier op langere afstanden altijd een lege fles, thermoskan met net gekookt water, flesje koud water en voedingstorentje met poeder mee. En dan terplekke even mengen. En voor de terugweg weer hetzelfde doen. In onze thermoskan koelt het inderdaad af. Na 8uur is de temperatuur van het water op drinkniveau. Heb het tijdens een weekend in caravan ook zo gedaan. 'smorgens een keer thermoskan vullen en voor de voeding van 22uur nog een keer. (zat toen op 6 voedingen incl nog een nachtvoeding). Werkt prima.

Share This Page