Behang kinderkamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door krijgertje, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krijgertje

krijgertje Bekend lid

20 mei 2014
    531
    686
    93
    Hallo! In November verwachten wij een dochter, en ik kan nu al helemaal in de stress raken als ik denk aan de kinderkamer! Heb inmiddels al ZO veel behangboeken doorgebladerd en behangwinkels bezocht, maar kan niet vinden wat ik zoek.. En wat ik dan precies zoek, geen idee... Iets simpels in ieder geval. Geen drukke patroontjes geen felle kleuren, gewoon lekker rustig. Heeft iemand toevallig tips? :)

2. Wij hebben gewoon alles wit geschilderd :D Met de accessoires, eventueel een muursticker of iets van MDF op de muur, brengen we dan wat kleur in het kamertje. Nu kunnen wij allebei niet behangen, dus dat was hier sowieso geen optie, maar als je wel heel graag behang wilt (kan ik me wel iets bij voorstellen) is er natuurlijk ook gewoon effen behang te vinden! :) Niet om stressen joh, het kamertje maken en inrichten is zó leuk!

3. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    1 muur met patroonbehang/muursticker en de rest wit/creme houden. Dan kan je het zelf zo druk maken met accesiores zoals roze aankleedkussenhoes, roze ledikantlakens/hoezen, evt roze kleed.
    Zo hebben wij het ook gedaan!
    1 muur groot hello kitty behang (en echt mega groot, maar dat geeft juist meer rust dan overal kleine figuurtjes op de muur) en met roze de kamer aangekleed.

4. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind zelf het behang van Ferm Living heel leuk (is het hier uiteindelijk toch net niet geworden). Sommige patroontjes zijn wel wat druk, maar ze hebben ook rustige kleuren en de printjes zijn tenminste niet zo hysterisch.

Muurschilderingen, stickers, plakbomen enzo hou ik niet zo van, wij hebben nu gewoon alle muren wit gemaakt en de accenten liggen op de aankleding, meubels en schilderijtjes. Is ook heel leuk geworden en lekker makkelijk weer aan te passen.

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
  6. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Wij hebben 1 wand behangen met steigerplankenbehang. Wel rustig, maar ook 'anders' :-D

7. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    We gaan ook gewoon schilderen, wit of misschien zachtgeel. En dan verder vrolijke schilderijtjes ophangen.
    We weten ook niet of we straks een jongen of een meisje krijgen, dus dat zien we daarna wel hoe we de kamer verder gaan inrichten.

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    De babykamer hebben wij een muur patroonbehang van beertjes. Is gewoon een licht behang maar er staan beertjes op. Aan de andere kant hebben we cremeachtig behang en een behangrand waarop dezelfde beertjes terug komen. Kozijnen hebben we wit geschilderd en de verwarming is limegroen. Maar dat is het enige knallende in de kamer. Verder wel groene accescoires.

9. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Wij zijn ook niet zo goed in behangen. Ik denk dat het wit gaat worden, en evt een muursticker. En leuk aankleden. Mijn hobby is borduren, dus ik kan de komende tijd mijn lol op:)

10. aleshanee

aleshanee Lid

12 dec 2013
    34
    0
    0
    misschien is het behang van ferm living wel iets voor jullie, is o.a. een ruitpatroon.
    Anders misschien perron 11, is wel iets drukker maar herhalend motief.

Deel Deze Pagina