ik gebruik voor jonathan de combi fopspeen van difrax. ik wilde eentje erbij kopen voor 0-6 maand. nu hebben ze de speen vernieuwd! istie een stuk dunner en jonathan houd juist van dat dikke. ik heb hun gemaild hierover en ben benieuwd naar de reactie maar in de tussentijd iemand tips voor een andere fopspeen? alvast bedankt!
want als je die had van -2/2 maand, dan is dat tuutje inderdaad wat kleiner... die van mam zijn wat platter dan de combi van difrax...
toch even reageren want vind dit zo grappig.. als jouw jonathan net zo is als mijn jonathan wil ie echt geen andere speen... bij ons dus alleen maar de combi van difrax. tot 7/8 maanden, toen wilde ie helemaal geen speen meer maar verkoos ie zn duim. Ik geloof dat er van Avent ook spenen zijn die lijken op de difrax combi. Succes met zoeken!
Klopt ze zijn inderdaad vernieuwd, er staat nu ook difrax op het siliconen speentje zelf was mij ook opgevallen net iets kleiner ook het haakje waar je een doekje aan kunt knopen. Gelukkig wil mijn mannetje deze ook wel maar wil de dental echt echt niet. Misschien kun je de drogisterijen even af lopen ze zullen toch nog wel ergens de "oude" modellen hebben want de nieuwe zijn er nog maar net.. Succes!
ik vind dat de maten trouwens erg verspringen bij de difrax fopspeentjes. mijn zoontje heeft dental, en wil geen van 6-12 maand, maar wel weer van bibi. de speentjes van 12 maand (van difrax zijn ongeveer net zo groot als bibi vanaf 6 maand) dus die wil hij wel. en die van bibi vanaf 12 maand wil hij ook niet. hij gaat er van kokhalzen (ook van die van difrax vanaf 6 maand) is het nog te volgen dus hij gebruikt af en toe die van 12 maand van difrax en bibi vanaf 6 maand.