Mijn zoontje wil helemaal geen spenen. In het begin sabbelde hij graag op mijn pink, nu heeft ie zn eigen duim ontdekt.
Hier beide jongens die enkel Difrax wilden de eerste maanden, de oudste neemt nu iedere speen (wel alleen in bed!) maar de jongste (nu nog maar 4 maanden) enkel difrax.
ik had voor isa ook difrax fopspeentjes gekocht, maar hij wou het niet. hij heeft de nuby altijd. ik zou het niet doen.
Zo grappig om te zien hoe kieskeurig ze al zijn zo klein. Thom wilde ook echt geen difrax speentje. Bibi vind hij het fijnste
Ik had 1 speen van te voren, maar een speen is ook niet ideaal hoor. Ik zou pas een speen aanbieden als je kind echt ontzettende zuigbehoefte heeft, zoveel kinderen hebben helemaal geen speen nodig! Mijn dochter heeft dus wel een speen, maar ik ben blij dat ze de laatste dagen eindelijk eens over straat kan zonder speen.
Rosalie stak na een paar maanden de speen over dwars in dr mond van difrax. Deze kregen we er dus bijna niet meer uit omdat de speen klem zat tussen haar kaken. We zijn dus nu over gegaan op BIBI en etos spenen (nuby). Deze hebben geen smal tussen gedeelte! Voor ons geen difrax meer...
Ik zou zo weinig mogelijk gebruik maken van een speentje, o.k. als het echt niet anders kan, maar drama's soms met afleren op latere leeftijd, s'nachts kwijtraken, en, maar dat is mama's probleem, ik vind het niet zo leuk staan....
ons zoontje wil absoluut geen difrax hij wil alleen maar bibi ja erg begint nu al hahahahaha, dus ik heb al die difrax die zo leuk vindt weg gedaan
toen mijn zoontje pas geboren was had ik enkel bibi, toen hij een dik jaar oud was ontdekte ik die van difrax en ben stilletjes aan overgestapt. eerst wilde hij ze niet, maar ik bleef hem zo eentje aanbieden en uiteindelijk nam hij ze zelf en heeft nu enkel nog difrax. ook nu voor de baby heb ik alleen maar difrax gekocht en van plan om te geven. als ze geen ander hebben gehad kunnen ze ook geen voorkeur hebben denk ik dan ...
er zit ook heel veel verschil in mijn dochter wil wel alleen difrax toen ze geboren werdt had ik de -2 +2 maanden die wilde ze niet en de 0 tot 6 maanden wilde ze ook niet ze wilde meteen al de 6 maanden + hebben eerst dacht ik nee dat kan niet is toch veel ste groot maar die wil ze echt alleen maar hebben andere tuft ze uit hahahah
hier wil meneer ook alleen maar bibi hebben. difrax moet hij echt niets van hebben. de kraamzorg die zei ook dat in het begin difraxspenen niet zo handig zijn omdat de buitenkant zo vorm heeft en ze kunnen dat onder hun lipje krijgen. en difrax spenen zijn van helemaal plastic.. bibi spenen hebben van die puntjes aan de binnenkant waardoor ze altijd lucht kunnen krijgen.
Mijn dochter wil alleen maar de bibi speentjes, maar die vind ik wel leuk. Ze krijgt trouwens alleen maar om te slapen een speentje, en ik moet er gelukkig bijna nooit uit om 'm terug te gaan stoppen.