Difrax fopspeentjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sam0110, 21 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Mijn zoontje wil helemaal geen spenen. In het begin sabbelde hij graag op mijn pink, nu heeft ie zn eigen duim ontdekt.

2. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Difrax heeft echt super leuke speentjes maar Elle wil ze niet ze wil alleen maar bibi

3. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier beide jongens die enkel Difrax wilden de eerste maanden, de oudste neemt nu iedere speen (wel alleen in bed!) maar de jongste (nu nog maar 4 maanden) enkel difrax.

4. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik had voor isa ook difrax fopspeentjes gekocht, maar hij wou het niet. hij heeft de nuby altijd. ik zou het niet doen.

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier worden de difrax speentjes ook uitgespuugd, bibi accepteerd ze wel.

6. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Hier ook alleen bibi speentjes, difrax wil ze absoluut niet ;)

7. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Zo grappig om te zien hoe kieskeurig ze al zijn zo klein. Thom wilde ook echt geen difrax speentje. Bibi vind hij het fijnste :D

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik had 1 speen van te voren, maar een speen is ook niet ideaal hoor. Ik zou pas een speen aanbieden als je kind echt ontzettende zuigbehoefte heeft, zoveel kinderen hebben helemaal geen speen nodig!
    Mijn dochter heeft dus wel een speen, maar ik ben blij dat ze de laatste dagen eindelijk eens over straat kan zonder speen.

9. augustus

augustus Niet meer actief

Rosalie stak na een paar maanden de speen over dwars in dr mond van difrax. Deze kregen we er dus bijna niet meer uit omdat de speen klem zat tussen haar kaken. We zijn dus nu over gegaan op BIBI en etos spenen (nuby). Deze hebben geen smal tussen gedeelte!
    Voor ons geen difrax meer...

10. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik zou zo weinig mogelijk gebruik maken van een speentje, o.k. als het echt niet anders kan, maar drama's soms met afleren op latere leeftijd, s'nachts kwijtraken, en, maar dat is mama's probleem, ik vind het niet zo leuk staan.... :rolleyes:

11. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    ons zoontje wil absoluut geen difrax hij wil alleen maar bibi ja erg begint nu al hahahahaha, dus ik heb al die difrax die zo leuk vindt weg gedaan

12. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    toen mijn zoontje pas geboren was had ik enkel bibi, toen hij een dik jaar oud was ontdekte ik die van difrax en ben stilletjes aan overgestapt. eerst wilde hij ze niet, maar ik bleef hem zo eentje aanbieden en uiteindelijk nam hij ze zelf en heeft nu enkel nog difrax. ook nu voor de baby heb ik alleen maar difrax gekocht en van plan om te geven. als ze geen ander hebben gehad kunnen ze ook geen voorkeur hebben denk ik dan ...

13. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    er zit ook heel veel verschil in mijn dochter wil wel alleen difrax toen ze geboren werdt had ik de -2 +2 maanden die wilde ze niet en de 0 tot 6 maanden wilde ze ook niet ze wilde meteen al de 6 maanden + hebben eerst dacht ik nee dat kan niet is toch veel ste groot maar die wil ze echt alleen maar hebben andere tuft ze uit hahahah

14. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hier wil meneer ook alleen maar bibi hebben.
    difrax moet hij echt niets van hebben.

de kraamzorg die zei ook dat in het begin difraxspenen niet zo handig zijn omdat de buitenkant zo vorm heeft en ze kunnen dat onder hun lipje krijgen.

en difrax spenen zijn van helemaal plastic.. bibi spenen hebben van die puntjes aan de binnenkant waardoor ze altijd lucht kunnen krijgen.

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn dochter wil alleen maar de bibi speentjes, maar die vind ik wel leuk. :D

Ze krijgt trouwens alleen maar om te slapen een speentje, en ik moet er gelukkig bijna nooit uit om 'm terug te gaan stoppen. ;)

Deel Deze Pagina