Hallo, mijn zoontje is ondertussen al weer 8 maanden en geeft de laatste paar dagen veel over. Is verder prima in zn doen en geen koorts oid. Nu ben ik bang dat ik hem gewoon teveel geef.. Het is ons eerste kindje dus echt uitzoeken af en toe... Dit is zijn eetschema: 6.30 bordje pap 120ml 9.30 fles melk 150ml 12.00 sneetje brood en diksap 15.00 hele banaan geprakt met beetje water en diksap/thee 17.30 warm eten, eet zeker 4 eetlepels groente/aardappels/vlees af en toe om 22.00 uur nog een flesje melk 150ml Wat is normaal? Groetjes Jet
Ik vind het niet extreem veel. En ze geven vaak zelf aan wanneer ze genoeg hebben. Als het direct na de maaltijd eruit komt dan kan het zijn dat het teveel was. (Had mijn middelste) Anders zou ik het niet weten.
Ik vind het ook niet te veel hoor! Je geeft aan Dat hij de laatste paar dagen spuugt, misschien is hij toch niet helemaal lekker.
Eem goede eter maar niet te veel denk ik. Komt het eruit na een maaltijd waarbij hij erg hongerig Was en je het haast niet snel genoeg naar binnen kunt lepelen? Dan kan het helpen om iets eerder eten te geven of een extra klein tussendoortje voor die maaltijd, als het altijd bij dezelfde Is dan. Er heerst ook een mild buikgriepje, dat kan ook nog.
Ik vind t niet veel, wel normaal eigenlijk. Volgens mij at mn dochter toen nog wel een stuk meer dan dat
Het kan zijn dat je hem iets geeft wat te zwaar op zijn maag valt. Mijn zoontje spuugde na eten van een ei. Hij kon het niet verteren dus kwam het ook na 2 uur weer uit.
Ik vind het ook niet veel ( Zelf gaven wij in de ochtend fruit en in de middag om 15u die fles, net andersom dus maar het maakt niet uit qua hoeveelheid ) spuugt hij na het eten, spuugt hij in zn slaap of tijdens het spelen? Mn zoon spuugt wel als we hem niet afremmen ( bv met gebakken aardappels of frietjes zou hij zo 2 volwassen porties weg willen eten, als ik hem dan omkleed om te gaan slapen spuugde hij weleens als het echt teveel was! )
Ik vind het niet veel hoor! Zoontje hier eet meer! Zoonlief heeft ook wel week gehad dat hij moest spugen en verder gewoon goed te pas. Alleen vlak voor en na het spugen beetje jengelig. Hij had ook wat dunne ontlasting dus blijkbaar had hij toch een buikgriepje te pakken. Denk dat jouw zoontje ook gewoon iets onder de leden heeft
Vind het ook wel meevallen,, als ik kijk wat die van ons eet. Wat ik wel merk is dat een fles hier nog steeds zwaar kan vallen en voor spugen kan zorgen wanneer we hem meteen op zijn buik leggen (of hij zelf op zijn buik rolt)
Ik vind het ook niet veel. Misschien is alleen pap - melk -brood teveel achter elkaar op zijn maagje? Zijn 3 dingen die goed vullen, neem aan dat hij opvolgmelk krijgt tenminste? Misschien kan je ipv die fles 's ochtends fruit geven. Zeg maar wat hoor, zo doen wij dat altijd.