Bambino fleece wikkeldeken voor eind mei

Discussion in 'De babyuitzet' started by EP1982, Mar 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EP1982

EP1982 Lid

Oct 19, 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik kom net van Kruidvat vandaan en ik heb de Bambino fleece wikkeldeken gekocht. (die staat in de folder van deze week)
    Maar wat ik me nu afvraag is; of de fleece wikkeldeken niet te warm is voor eind mei, want dan ben ik uitgerekend? Anders breng ik hem terug.

Iemand ervaring?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Fleece is erg zweterig mij lijkt het niks eerlijk gezegd. iets van katoen is denk ik beter.

3. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Eind mei / begin juni hoeft nog niet altijd heel warm te zijn, zeker de avonden nog niet. Ik ben 6 juni uitgerekend en heb hem ook nog gekocht.

4. bar20

bar20 Actief lid

Oct 12, 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    hai ,meid ik ben 4 mei uitgerekend en heb hem ook net gekocht ,,, je weet maar nooit wat voor weer het is :D

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik twijfel bij de fleece deken van de kruidvat voor eind mei.... dit omdat deze volgens mij van echte fleece is , en goede babyprodukten zijn van katoen-fleece, bijvoorbeeld de lodger produkten. Daar betaal je dan ook voor, maar dit zweet een stuk minder! In echt fleece moet je oppassen dat de baby het niet te warm krijgt!

6. Hester

Hester Niet meer actief

Voor onze mei/juni-baby heb ik de katoenen wrapper van Lodger gekocht, is denk ik wel fijner dan fleece in de zomer.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben 18 mei uitgerekend en heb 'm ook gewoon gekocht hoor. Ik ben 31 mei jarig en vorig jaar was het toen nog best koud en regende het als ik weet niet wat! :D Iedereen kwam nog met jassen op mijn verjaardag. We leven in Nederland :D

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,234
    0
    36
    hoi aan het begin houden ze zich nog niet zo goed warm hoor, wij hadden een lodger die we begin juni gebruikten. die van het kruidvat heb ik er nu als reserve bij, ook handig in de maxicosi als je naar buiten gaat.

9. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

Oct 11, 2010
    2,756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien een tip:

Bij hema hebben ze ook wikkeldekens en dat is heus niet veel duurder dan die van kruidvat. En die zijn vanbinnen 100 % katoen dus zweten ze niet zo extreem maar de buitenkant is wel zacht fleece! ;)

10. EP1982

EP1982 Lid

Oct 19, 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

11. Susan27

Susan27 VIP lid

Jan 14, 2009
    8,419
    0
    0
    Voor 's avonds in de auto enzo is het wel lekker.
    je kunt hem altijd los doen in de auto.

Zou hem lekker houden je kunt het altijd in de winter nog gebruiken in de kinderwagen bak of MC.

12. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ik heb m voor de eerste gekocht, maar vond m zelfs midden in de winter veeel te warm. de kleine ging er zelfs van zweten.

13. Zip83

Zip83 Actief lid

Jul 8, 2010
    353
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn schoonzusje is vorig jaar ook in mei bevallen en ze heeft heel veel gebruik gemaakt van de lodger wrapper fleece... Heb zelf ook de fleece van lodger gekocht maar ook die van de kruidvat... Die van de kruidvat kan namelijk ook in de maxicosi en dat is zeker in het begin wel fijn... Als ze zo klein zijn en zichzelf nog niet goed warm kunnen houden dan is een fleece deken echt niet te veel... Denk ik persoonlijk...

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik heb hem gister ook gekocht, en beval rond 16 juni..

idd voor s`avonds kan het nogal eens afkoelen is het wel lekker warm..

Share This Page