Difrax handgreepfles

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissyC, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Hoi dames,

Heel knullig, de schroefdraad van onze handgreepfles is gescheurd. Nu heb ik hem gisteren gewoon weg gegooid. Kan gebeuren dacht ik!

Vanochtend kwam een vriendin en die vertelde me dat je daarvoor contact kan opnemen met difrax. Maar je moet dan wel een foto met batchnummer en datum?? Bijvoegen.
    Beetje jammer, want onze container is inmiddels geleegd.

Heel brutaal, maar heeft iemand toevallig een handgreepfles staan die ik hiervoor kan gebruiken als het nodig is? Ik heb difrax net even gemaild, en misschien wil het ook wel zonder foto.

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Ik kan je helaas niet helpen maar ik had vorig jaar ook een klacht over de Dirar fles, ding lekte als een zeef. Ik heb toen ook contact opgenomen met Difrax en kreeg zo een nieuwe toe gestuurd! Heel netjes opgelost dus!
    Hopelijk word jij ook netjes geholpen!

3. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    O ik ben erg benieuwd dan! Baalde al als een stekker. Zo lang hadden we hem nog niet. Thnx voor je reactie. Houd je wel ff op de hoogte.

4. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je beodoeld die met die inham?

5. Bufsel

Bufsel Lid

9 feb 2014
    17
    0
    0
    Mama
    Wageningen
    Sorry ik kan je er niet mee helpen. Maar wat zijn die flessen snel stuk he! Wij zijn overgestapt naar de d'r Brown flessen! Stukken beter!!!

6. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ja in het midden!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,3 KB
      Weergaven:
      114
  7. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ja, inderdaad! Hoor veel mensen in de omgeving erover. Had daarvoor al 2 s-flessen stuk. Maar wist nooit dat je er iets mee kon doen heb toen gewoon nieuwe gekocht.

8. Bufsel

Bufsel Lid

9 feb 2014
    17
    0
    0
    Mama
    Wageningen
    Ja hier 4 flessen in 4 maanden. Bij de laatste fles kwam ik er ook pas achter inderdaad! Nieuwe fles toegestuurd gekregen maar wel gewoon overgestapt... Alsof het ook goedkope flessen zijn...

9. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb die fles die je zoekt

10. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Hier ook fles stuk en weggegooid. Achteraf erachter gekomen dat je via Difrax een nieuwe kan krijgen. Had de fles dus niet, maar wel een foto waarop ik mijn zoon melk uit dat ene flesje aan het geven was. Foto geüpload en duidelijk erbij vermeld dat de foto alleen bedoeld is voor het afhandelen van mijn klacht.

Binnen 1 week had ik een nieuwe fles + een leuke knuffel. Heb het idee dat ze niet zo moeilijk doen. Ben gewoon eerlijk geweest en hun gewoon gemeld dat ik de fles al had weggegooid.

11. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Nou, kreeg net een mail terug. Zonder een foto van de originele fles kan ze me niet helpen. :(.

Vindt het eerlijk gezegd geen service.

12. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik snap dat jij er van baalt. Maar snap hun ook wel. Hoewel ook dit geen waterdicht systeem is, willen ze toch enigzins controle dat iemand die fles heeft.
    Moet het een foto van de stukke fles zijn? Of moet het gewoon een foto van de fles zelf zijn?

13. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Ja, dat snap ik ook hoor. Maar baal er wel even van.
    Ik ga even op zoek naar eenfoto waar de desbetreffende fles gebruikt wordt door dochterlief. Misschien helpt dat. Ze mailde namelijk dat ze toch echt een foto van de desbetreffende fles nodig had.

Deel Deze Pagina