Ik weet echt ff niet meer hoe ik de slaapproblemen van onze dochter het beste kan aanpakken. Ze slaapt sinds de geboorte ingebakerd in de wandelwagen. Dat ging altijd goed. Tot nu 5,5 mnd het slapen ineens drama is. Ze sliep door maar nu wel 3 a 4 keer wakker en 2 voedingen. Overdag slaapt ze 's ochtends meestal wel maar vanaf 11u niet meer tot aan 21u s avonds. Dan valt ze al drinkend eindelijk in slaap. Heb het boek baby in droomritme gelezen en ben dit vanaf deze week ook maar aan het toepassen. Wandelwagen bak wordt nu echt te klein en Inbakeren moeten we ook afbouwen. Maar waar begin ik? Het enige wat namelijk werkt is haar slapend in bed te leggen na een voeding ( geef bv) Heb haar nu een aantal keren slapend in haar ledikant gelegd dat ze kon wennen aan dit bedje. Die keren sliep ze wel 2uur lang. Maar alleen in de ochtend. Gisteren geprobeerd met wiegen en zingen maar zodra ze in bed ligt spuugt e de speen uit en zet het op een brullen. Tot ze haar speen weer heeft. Dit kan echt eibndeloos doorgaan.. Hebben jullie nog tips, ervaringen?
Hier ook wat meer problemen met slapen. Komt bij ons wrs door de 26weken sprong. Misschien is dat bij jullie nu ook een probleem? Sterkte ermee!
Nou, als er een oplossing is, graag! Mijn zoon van 5 maanden slaapt ook alleen in de wandelwagen, al sinds zijn geboorte maar ook hij is nu echt te lang. Zodra hij zijn ledikant ziet is het brullen. Slapend er in leggen gaat wel, maar dan wordt hij brullend wakker. Ik snap echt niet waarom, in de kinderwagen, of bij mij in bed slaapt hij van 19:00 tot 7:00 aan een stuk door.