Hoi! Bruna heeft dus een Nijntjes-actie en ik wil ze graag sparen! Wie doet er niets mee en wil ze eventueel ruilen tegen DE-punten of parfumproefjes? Liefs Lieniej!
volgens mij is die actie nog maar net begonnen en roep je gewoon al best snel. Ik zou nog even afwachten.. Overigens beetje belachelijk dat je ze neit bij boeken krijgt. Bruna is toch vooral een boekhandel!?!
Denk dat je ze niet bij de boeken krijgt omdat ze er dan teveel in 1 keer weg moeten geven hihi.. ja is wel een beetje vroeg maar je weet maar nooit toch?
Ik liep zo net langs de bruno en daar stond een bord buiten waarop verschillende boeken stonden met de tekst erbij dat je daar wel nijntje bij kreeg.
klopt maar dat zijn een beperkt aantal boeken waar je ze bij krijgt. En degenen die ik uit dat rijtje interessant vind, heb ik al in de kast staan
jammer! Zo 12 dubbelen dat is veel haha! Mocht je ze ooit nog willen ruilen voor bijv. DE puntne, robijnzegels of andere spaardingen dan houd ik me aanbevolen! Succes met t compleet maken van je verzameling!
ik spaar ook de nijntjes. evt. wil ik ze wel ruilen met de smurfen van de ah. of als iemand niet met de lege zakjes doet hou ik me ook aan bevolen. stuur me maar een pbtje als je wat voor me hebt
ik hou me ook aanbevolen helaas kom ik niet zo vaak bij bruna maar ik hou me echt aanbevoel desnoods wil ik er wel voor betalen
woehoe! ik heb m'n verzameling compleet! ik heb zelfs het zilveren nijntje ...dat is het nijnte die je krijgt als je de 1e bent die de verzameling compleet hebt en in de winkel kan laten zien. ik heb heeeeeel veeeeel dubbelen...'n stuk of 20.
Ik kreeg vandaag 4 nijntjes (grote strippenkaart!) en ze waren allemaal hetzelfde.. allemaal nijntje met een kadotje. Dus als er iemand is die wilt ruilen..
heeft iemand misschien nijntje op de ster? we komen de komende twee weken niet echt bij bruna en weet niet tot wanneer die actie geldig is.