Op zoek naar mooi tekstje voor in geboortekaart

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nescio, 2 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Omdat het zo lastig is... ik zoek een mooie zin/spreuk voor in het geboortekaartje. Het liefst vanuit de twee zussen geschreven.

Liever geen rijm, geen Engelse teksten, gewoon iets simpels. Ik heb al veel op internet gekeken maar vind die teksten daar meestal zo flauw.

Iemand inspiratie?

2. jeshh

jeshh Niet meer actief

Heb je het de twee zussen al gevraagd? :) Mooi toch om het echt uit hun te laten komen?

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ze zijn er nog wat jong voor... ik zal het nog eens aan de oudste vragen. Misschien dat als ze erover nadenkt, ze met iets komt. Bedankt!

4. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik dacht dat ook misschien, maar weet je, al is het maar "Je bent lief" of "Hallo lief broertje / zusje!". Zoiets vind ik wel mooier en echter dan een bedacht versje op internet wat dan zogenaamd vanuit jouw kinderen geschreven wordt. Snap je wat ik bedoel? Mensen weten dan ook echt zeker dat het vanuit hen komt en kunnen ze daar ook op aanspreken bij het kraambezoek ("Wat heb je dat mooi gezegd op het kaartje!" bijv.)

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden bij de vierde; 'Wij hebben jou lief, jouw hele leven lang' en daaronder de namen van de zusjes.

LMSB vindt dit leuk.
  6. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.995
    3.321
    113
    Wij doen ook iets in de zin van: Welkom zusje, ik vind je lief!

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Echt prachtig!

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Dat is ook leuk, dat zou mijn oudste ook kunnen zeggen :D

Deel Deze Pagina