Hoi meiden, Welk nachtlampje gebruiken jullie/hebben jullie aangeschaft, welke genoeg licht geeft tijdens de nachtvoeding en het luiertje verschonen? De nesteldrang slaat hier toe
Verschonen `s nachts doen we hier niet aan als er niet gepoept is, voor de borstvoeding had ik mijn wake-up/zonlicht wekker op het zachtste lichtstandje staan.
Ik heb buddy van philips. Ideaal, geeft precies genoeg licht. En is ook te gebruiken als slaaptrainer
De ster lamp van Ikea. Ook in andere uitvoeringen in het begin niet zo sterk qua licht en genoeg voor een luier oid. Hij geeft meer licht als hij wat langer aanstaat. Hier staat hij s nachts aan voor onze oudste en hij slaapt er prima mee, ook weer niet te fel
Ik heb zo'n klein 'spook'lampje gebruikt van Ikea. Geeft niet super veel licht, maar ik zag er genoeg bij en wilde juist niet dat het al te licht zou worden (baby te wakker!). Handige vind ik dat hij zonder stroom kan, maar wel oplaadbaar is. http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/70150982/ Overigens vindt zoonlief hem nog steeds geweldig!