Hier sinds gisteren een difraxfles. Tot nu toe nog geen klachten erover. Je moet even het systeem doorhebben. Hier twee kleine fopspeentjes van difrax (gekregen uit een babydoos, geloof ik). Dochter sabbelt er graag op. Inmiddels ligt er één boven en één beneden, zodat er altijd één beschikbaar is Voor zover ik weet heeft mijn schoonzus ook altijd de difraxflessen gebruikt en zij was er zeer tevreden over. Van anderen heb ik goede verhalen gehoord over de flessen en ook over de klantenservice als er iets is met een fles.
Wij gebruiken al 2.5 jaar de flessen van difrax en vind ze ideaal! ga ze voor het tweede kindje zeker weer kopen! Ook vind ik de service erg netjes, ik heb twee keer gehad dat een fles na een aantal maanden stuk was, toen kreeg ik beide keren binnen een week een nieuwe fles met een knuffel en een excuses opgestuurd, heel keurig!
Hier gebruiken wij vanaf het begin al de brede flessen van difrax, ik vind ze heel erg fijn in gebruik. En herken me dan ook niet in de negatieve verhalen hier. Wel gehad dat een fles ging lekken maar ik kreeg na een mailtje te hebben gestuurd gelijk een nieuwe opgestuurd. Ik heb ook de flessensterelisator van difrax. Ook heel fijn.
Wij hebben een hele collectie van difrax . We vinden ze er wel enorm leuk uitzien en vinden ze ook héél gemakkelijk in de hand liggen. Qua schoonmaken is het wel extra werk, omdat je alles uit elkaar moet halen, maar vind het wel héél hygiënisch. Verder, voor de krampjes ofzo zou ik het zeker niet doen, want dat heeft hier totaal niet geholpen! Ook hebben we hier meerdere kapotte flessen gehad (gescheurd, lekkage, ...) en dat vonden wij echt het meest jammere. Denk dat we toch zeker 10-talle kapotte flessen hebben gehad . Ze gaan gewoon als je pech hebt enorm snel stuk! Héél veel voorzichtigheid gevraagd... Je kan wel bij elke kapotte fles een mailtje sturen naar de site van difrax en dan krijg je een nieuwe opgestuurd, maar dit hebben we maar 1x gedaan en vind het zo een werk dat ik de rest gewoon heb weggegooid. Jammer! Want zijn toch best dure flessen . Nu hebben we voor op vakantie te gaan, enkele goedkopere flessen gekocht van tigex (3 voor 12) en vinden deze echt eens zo goed! Als er nog een tweede kindje komt dan zullen de difrax flessen die we nog hebben nog gebruikt worden, maar bijkopen doen we niet meer. Hebben evenveel genot van de goedkopere flessen en dochterlief maakt er ook totaal niets uit . Difrax-speentje heeft dochterlief enkel de kleinste speentjes geaccepteerd. Vanaf de 6 maanden spenen wou ze totaal geen difrax meer! Dus ook met spenen zou ik aanzien welke je kindje op die moment accepteert, want het kan zomaar veranderen . Succes met beslissen !
Beetje laat, maar ik gebruik ook de difrax flessen. Mijn kraamverzorgster was juist blij dat ik die fles had. Ze zei dat de zuigbeweging goed is voor de spraakontwikkeling..... Wat er van waar is weet ik niet?? In het begin gebruikte ik het kleinste flesje, tot 150ml? Daar deed hij de eerste 10wk super goed mee.. Maar hij ging steeds sneller drinken. Op advies andere flessen geprobeerd. Avent: ging alles ernaast en zat de melk overal behalve in zn mond. Mam fles (merk bij de kruidvat gekocht) Ook ernaast. De dr Brown fles: 8min, leeg en nog honger. Nu heb ik de Difrax fles met wide s speen, en nu doet hij er +/- 30 min over. Het ligt dus aan je kindje welke speen/fles je nodig hebt en wat hij gewend is. Lekkage of andere mankementen heb ik geen last van gehad. Behalve dat er water in de schroefrand van de onderste draaidop blijven zitten, maar dat moet je ff weten..