De babydump heeft een Difrax en de Prenatal een Aventflesje in de babybox zitten Wij gebruiken overigens de Cala van Medela omdat die een borst zoveel mogelijk nabootst.
Difrax! Hier heeft de fles ook al een paar keer gelekt, na contact met difrax klantenservice nieuwe ventielen gekregen. Sindsdien nooit meer lekkage gehad.
Allebei niet!! Ik werk al meer dan 15 jaar in de kinderopvang dus heeel veel ervaring met flessen. Difrax zijn ondingen, vervelende vorm passen niet in elke warmer ( voor bv) en zuigen soms vacuum. Of ze lekken. Dr brown betere keus maar moeilijk schoon te krijgen (tenzij je er n speciaal borsteltje bij hebt)erg lastig hoeveelheid aflezen op de fles. Mijn fijnste ervaringen zijn met tommy tippee. Zachte speen lijkt erg op de borst. Speciaal antikoliek ventiel tegen krampjes. Ik denk dat die nieuwe van avent er erg op lijken.. Ben benieuwd.
Hier ook voor Dr. Browns gekozen op aanraden van een forum club-genootje. Ik heb de smalle starter set gekocht. Ben benieuwd!
Ik heb een Dr. Brown met een Difrax speen, mag dat ook . Hij spuugde veel dus toen ben ik van de Difrax overgestapt naar de Dr. Brown maar die speen wou hij niet dus vandaar de combinatie. Als ik jou was zou ik in ieder geval geen heel pakket kopen (als je dat al van plan was natuurlijk..). Ik heb heel enthousiast een starterspakket van Difrax gekocht maar uiteindelijk gebruik ik er dus bijna niks van.
Wat is het verschil tussen de smalle en de brede dr. Browns flesjes dan? Ik zal inderdaad geen heel pakket halen.
Dr Brown spenen kun je gewoon bij de Etos halen! Hier ook Dr Brown dus, Difrax was hier niet zo handig/fijn.
Hier gebruiken we de brede difrax flessen, die bootsen de borst ook goed na! De smalle kan zoonlief niet mee overweg, lukt hem dan niet om vacuüm te zuigen..