Difrax of Dr. Brown flesjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Helena88, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Dr Browns. Absoluut. Difrax flessen vind ik ondingen, elke keer lekkage.

2. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    De babydump heeft een Difrax en de Prenatal een Aventflesje in de babybox zitten :)

Wij gebruiken overigens de Cala van Medela omdat die een borst zoveel mogelijk nabootst.

3. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dr browns dan de brede of smalle?

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Difrax! Hier heeft de fles ook al een paar keer gelekt, na contact met difrax klantenservice nieuwe ventielen gekregen. Sindsdien nooit meer lekkage gehad.

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Allebei niet!! Ik werk al meer dan 15 jaar in de kinderopvang dus heeel veel ervaring met flessen. Difrax zijn ondingen, vervelende vorm passen niet in elke warmer ( voor bv) en zuigen soms vacuum. Of ze lekken.
    Dr brown betere keus maar moeilijk schoon te krijgen (tenzij je er n speciaal borsteltje bij hebt)erg lastig hoeveelheid aflezen op de fles.
    Mijn fijnste ervaringen zijn met tommy tippee. Zachte speen lijkt erg op de borst. Speciaal antikoliek ventiel tegen krampjes.
    Ik denk dat die nieuwe van avent er erg op lijken.. Ben benieuwd.

6. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hier ook voor Dr. Browns gekozen op aanraden van een forum club-genootje. Ik heb de smalle starter set gekocht. Ben benieuwd!

7. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik heb een Dr. Brown met een Difrax speen, mag dat ook :D. Hij spuugde veel dus toen ben ik van de Difrax overgestapt naar de Dr. Brown maar die speen wou hij niet dus vandaar de combinatie.

Als ik jou was zou ik in ieder geval geen heel pakket kopen (als je dat al van plan was natuurlijk..). Ik heb heel enthousiast een starterspakket van Difrax gekocht maar uiteindelijk gebruik ik er dus bijna niks van.

8. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Wat is het verschil tussen de smalle en de brede dr. Browns flesjes dan? Ik zal inderdaad geen heel pakket halen.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dr Brown spenen kun je gewoon bij de Etos halen!

Hier ook Dr Brown dus, Difrax was hier niet zo handig/fijn.

10. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier gebruiken we de brede difrax flessen, die bootsen de borst ook goed na! De smalle kan zoonlief niet mee overweg, lukt hem dan niet om vacuüm te zuigen..

Deel Deze Pagina