Mijn dochtertje van bijna 8 maanden heeft nu 2 weken haar gipsbroek, en nu met die warmte weet ik me even geen raad. Hoe kan ik het voor haar zo aangenaam mogelijk houden/krijgen. En dan zit ik nog het meeste met haar kamer. Heel de dag staat de zon op die kant. en je snapt wel de tempratuur op haar kamer loopt aardig op. Ik heb haar nu met het weer van de afgelopen nachten een romper met lange mouwen, sokjes en dan de gipsbroek aan gedaan onder een lakentje. Waar wat moet ik de aakomende nachten. sokjes kunnen nog uit lakentje er of toch liever romper met korte mouwen? Wie heeft advies. heb al een luchtkoeler in haar kamer staan, en ga daar straks maar ijsblokjes in doen, hoop dat dat iets werkt.
he wat rot he die warmte. Ik heb geen ervaring met een gipsbroekje maar ik denk dat je kindje dus niet in een slaapzakje kan? Dan zou ik met deze extreme hitte romper korte mouw doen en broekje. Geen sokjes en gewoon lakentje. Dan kan je voor je zelf gaat slapen altijd nog even kijken of je kleine het niet te koud heeft. Mart slaapt nu in een romper zonder mouw in een dunne slaapzak..
Ach die kleine meid! helemaal met bovenstaande eens. Hier een spreidbroekje, ook een lekker plastic zweetding, en s nachts alleen een rompertje met korte mouwen en broekje onder de spreidbroek, lakentje erover. Mocht het opeens s avonds toch afkoelen leg je er zo een dekentje overheen Sterkte! het schijnt morgenavond af te gaan koelen. Hoe lang moet ze hem dragen?
Nee ze past niet in een slaapzak. Ik ga haar vanavond maar in romper kortemouw zonder sokken + lakentje laten slapen. Wat alleen zo elendig is die blote armpjes, wat als ze koude armpjes heeft later op de avond ga haar ook niet wakker maken om om te kleden. Of zijn koude armpjes en voetjes niet erg? Hoop dat ik straks de kamer nog iets koeler kan krijgen, hoe warm is het nu bij jullie om de babykamer?