Tja, vraag lijkt me duidelijk zo, toch? Ben nog steeds erg blij met de Quinny, maar mis soms net een beetje opbergruimte voor een paar kleine boodschapjes oid. Maar die boodschappenmandjes zien er niet echt praktisch uit, dus ik vroeg me af of het wel zinvol is om een mandje aan te schaffen. Kan iemand mij een idee geven van wat er in past zo ongeveer?
Bedoel je die onder eraan bevestigd kan worden? (je hebt ook van die losse universele buidels voor achter eraan te hangen) Ik vind het tegenvallen! Die stang die van voor naar achter onder de buggy loopt, die zit enorm in de weg!! Je kunt er wel veel echt klein dingetjes in vervoeren, maar echt boodschappen nee. Steeds als je je spullen erin wilt doen stoot je tegen die stang en klem je je booschappen tussen de zak en stang.
Als je dat kleine driehoekige mandje aan de 'voet' bedoelt, dan vind ik dat er erg weinig in kan doordat er een grote buis doorheen loopt. Dus boodschappen kunnen er niet in. Je kan je jas erin proppen Benieuwd wat andere gebruikers ervan vinden.
Tja, groot/diep is het niet. Maar ben wel blij dat ik hem heb. Je kun aan iedere kant van de buis wel een tasje boodschappen kwijt.
Ik weet niet wat zo'n mandje kost, maar echt veel kun je er niet in kwijt. Paar kleine boodschapjes en het zit vol..
ik vind hem wel handig maar past weinig in.. had vandaag 2 pakken drinken, boter en pak vlees er in en dan is hij bijna vol
Als je dat kleine driehoekje onderin bedoelt....Die zou ik persoonlijk niet apart aanschaffen. Hij is super klein en je kunt er bijna niks in kwijt. Het liefst pak ik mijn mutsy weer dan heb ik lekker veel plek. Alleen die is dan gelijk weer zo lomp haha. Maar nee voor een boodschap hoef je dat mandje niet aan te schaffen.
Ik kreeg hem erbij en vind hem best praktisch. Er kan inderdaad niet super veel in, maar wel makkelijk als je een paar boodschapjes. Ik heb wel een xtra en dan heb je wel meer ruimte als het zitje naar je toe staat.
Nee, ik gebruik hem echt nooit. Zou hem echt niet apart aanschaffen. Ben echt heel blij met de zapp maar over dat mandje hadden ze echt wel beter na mogen denken
Mja, daar wringt de schoen dus ook, en daarom heb ik dit topic geopend. Was zooooooooooooooooo blij dat ik die lompe kinderwagen de deur uit kon doen, mis alleen de boodschappenmand daaronder Quinny mandje is nieuw geloof ik iets van 30, 35 euro. Dus was ook al op MP enzo aan het snuffelen naar een boodschappen-buggy/wagen, met wel een fatsoenlijke korf. Maar dan dus graag geen superlompe
Leuk meevallertje gehad de afgelopen dagen, dus mezelf getracteerd op een "boodschappenbuggy" ipv het Quinny mandje; die laatste zag ik toch niet zo zitten. Ben even gaan speuren naar buggy's met wat grotere mandjes en geslaagd. Quinny leggen we gewoon in de auto voor snel gebruik, hihi