Hallo dames en heren, Ik wil even checken of ik niet de enige ben, ik ben in een korte tijd 3 difrax-flesjes armer geworden, de eerste twee gingen ineens spontaan lekken, bij een zat zelfs een barst in de naad, en de derde fles heeft mijn zoontje per ongeluk met melk en al laten vallen en zat gelijk een vette barst in!! Wat een slechte kwaliteit voor die prijs die je ervoor moet betalen. Nou mijn vraagje, zijn er ergens flessen die erg lijken op die van difrax waarvan ik de kers speen gewoon kan gebruiken een soort look-a-like? Mijn zoontje accepteert alleen difrax helaas. En de volgende vraag, heb jullie hetzelfde ervaren met een kapotte difraxfles?
ik zou even mailen met difrax... Ze hebben een hele goede klantenservice.. Ik heb zelf bij mijn oudste difrax gebruikt en nooit problemen gehad met de flessen. Mijn zusje gebruikt ze nu voor haar zoontje en heeft er ook geen problemen mee.
Ik heb geloof ik wel eens een lekkende s-fles gehad (1 van de vier). Verder is er nog nooit een gesneuveld... Je zou misschien het rubberen ventiel (of hoe het ook heet) aan de onderzijde kunnen vervangen? Die kun je gewoon los in de winkel kopen.
Gewoon terug mee naar de winkel. Ik heb al regelmatig nieuwe gehad. Cijfers die eraf gingen, lekkende flessen. Bij prenatal kreeg ik gewoon nieuwe. Had geen bon meer, maar daar deden ze echt niet moeilijk over. Succes.
Ik gebruik al 10 maanden Difrax flessen en heb nog nooit zoiets mee gemaakt. Wel inderdaad gehoord dat ze een hele goede service hebben.
Mijn zoontje is al bijna 14 maanden en heb nog altijd zijn eerste difrax fles in gebruik! Alleen zijn bij mij de centiliters niet meer goed af te lezen hahaha
hier ook precies dat gehad, idd gewoon zomaar kapot en ook een paar door vallen, helaas wilde zoontje lief toendertijd geen andere flessen dus ik moest ze wel blijven kopen. maar hier dus hele slechte ervaringen met de klantenservice, of beter gezegd, geen wan ik heb meerdere malen gemaild en heb nog niet 1 mailtje terug gehad!! echt slecht, ik ga nu dus zéker géén difrax flessen gebruiken!!
Hey dat is echt vervelend zeg. Ik heb ze gisteren gemaild, heb wel een ontvangstbevestiging gekregen, en ze hebben gelijk gemeld dat het wel even kan duren voordat ze terug antwoorden vanwege vakantie?? Nou zal wel...
lekt het echt melk? want je moet altijd ff blazen want er blijft een laagje water in het onderste gedeelte zitten
Ik zou inderdaad ook contact opnemen want dat is wel heel slecht. Het is belangrijk het ventiel en de bodem goed te drogen met een doek of papiertje zodat het ventiel zijn werk kan doen en dan hebben wij nooit last gehad van lekken. Prima flessen. En ze zijn echt al ontelbare keren gevallen maar nog nooit problemen mee gehad. Mijn kerels zijn nu 2,5 en krijgen alleen nog een beetje melk voor het slapen maar hebben in totaal voor beide mannen samen maar 4 flesjes gehad. Eerst 2 hele kleintjes en daarna 2 bredere grotere omdat er meer in kon. Nooit problemen gehad. Alleen ventieltjes en speentjes vervangen af en toe.
Ik heb er ook wel eens een scheurtje in gehad en moch hem zo omruilen bij de winkel (moest er wel een zijn waar een vertegenwoordiger van hun kwam) van difrax. Ik kreeg gewoon een nieuwe. Had geen bon of iets nodig
Ik draaide een keer de speen vast en toen kwam heel de bovenkant los! Haha, ik moest er wel om lachen en heb zonder mokken een nieuwe gekocht. Bij ons gebeurd het omdat we nogal krachtig die speen aandraaien elke keer. Eigen schuld dus.
Heb een klacht ingediend via de klantenservice, moest inderdaad foto's opsturen. Heb netjes van hun 3 flessen toegestuurd gekregen. 2 Ultrason en een handgreep fles een roze haha, maar ach het gaat om de melk, mijn zoontje van 9 maanden zal het nog niet begrijpen. Ben in ieder geval bij dat ik uit de brand ben geholpen, hoop dat ik dit nooit meer mee hoef te maken.
Je kunt altijd naar de winkel gaan waar je 'm gekocht hebt (Prenatal, Kruidvat, etc.) Zij krijgen regelmatig een vertegenwoordiger op bezoek en die neemt de teruggebrachte flessen weer mee. Daarom kun jij altijd een nieuwe krijgen, zonder bonnetje en zelfs na een aantal maanden. Ik heb zo al een paar keer zonder problemen een nieuwe gekregen!
Hier ook problemen met 4 Difrax flessen gehad, gemaild met Difrax klantenservice... Vond de service erg slecht !!! Ze mailden 2x terug met tips wat te doen maar toen ik aangaf alles gedaan te hebben en toch slechte flessen en ik hulp van ze wilde of ter compensatie iets bleef t stil, heeeel stil. Werd afgescheept met succes en hopelijk hebben we voldoende info verschaft maar nooit hulp of nieuwe flessen of spenen etc. Nooit meer wat gehoord na mijn 2 laatste mails, zelfs niet na mijn mail dat ik teleurgesteld was in de flessen einde klantenservice. Succes! Vaak problemen idd met Difrax, heb nu na 6 flessen eindelijk 1 goede.
Ik ook recentelijk nog een lekkende fles gehad. Kreeg netjes na mailen van een foto (waar je natuurlijk niet op ziet dat hij lekt,maar oke.) een nieuwe opgestuurd met een leuk tutbeestje van Difrax voor mn zoontje. Kreeg ook nog eens een witte, zijn hier in de buurt niet te koop dus was er blij mee!