Hoi dames, Mijn kleine meisje is net 7 maanden en sinds een dag of 10 zie je 'in' het tandvlees onder duidelijk 2 tanden zitten. Ik verwacht dus wel dat de komende paar weken 1 van die tanden gaat doorkomen. Sinds 2 dagen heeft ze een verminderde eetlust: niet een enorm verschil met normaal, maar fles gaat niet helemaal op, fruithapje laat ze wat van staan, en van avondeten laat ze best veel staan. Gisteravond had ze ineens een beetje verhoging - 37.8 - en werd ze wat hangerig. Ze spuugt normaal gesproken nooit maar gisterochtend had ze gespuugd in bed en gisteravond spuugde ze tijdens het eten van het avondeten al het avondeten er weer uit. Ze huilde er niet bij en moest daarna zelfs lachen om een gek gezicht van mij. Wat denken jullie? Is er een tandje aan het doorkomen of is dat spugen juist een indicatie dat er iets anders aan de hand is? Dank jullie wel! groetjes Rus05
Het kan een buikgriepje zijn maar ook van tandjes komen. Tenminste, toen mijn oudste tandjes/kiezen kreeg en bij de 3e ronde tandjes opnieuw spuugde, vond ik het wel erg toevallig worden
thanks maya. Niemand verder? Zou ze zich bij buikgriep niet ziek moeten voelen? Behoudens dat ze wat sneller hangerig wordt, is ze heel vrolijk. En geen diarree. Behalve gisteren een enorm stinkende spuitluier, ietsje 'slijmerig'. Oh en nog een ding, weet niet of het ermee te maken heeft maar ze doet de hele tijd 'pfffffffftttt' - als jullie begrijpen wat ik daarmee bedoel - en dan spuit het kwijl haar mond uit. Echt heel vaak doet ze dat.
ze kunnen heel ziek zijn van de tandjes hoor. ik heb momenteel een monster is huis dat niets wil met luieruitslag en spuitluiers.