quinny buzz adapters?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sim, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

zit bij de wandelwagen de adapters inclusief of moet je die er los bijkopen voor de maxicosi?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zitten erbij

3. sim

sim Niet meer actief

thanks! ben gister middag nog naar een babyzaak geweest, heb een buzz look a like gekocht, waren onwijs in de reclame, dus ik dacht waarom meer betalen :D nu heb ik een moon s ofzo in elk geval het wipstoel idee die je beide kanten op de wandelwagen kan zetten (bovendien zit er nog een ruime kinderwagenbak bij, eventueel voor een derde hihi) elijah zit er mooi stevig in en ik kan m helemaal in ligstand, net zo'n steun als een stevig wipstoeltje, (net de buzz van vorig jaar die stof)

maar ik heb er dus wel een quinny voetenzak bij (kreeg ik er ook nog eens bij 8) ) maar nu wil ik die los ritsen, er zitten twee ritsdingetjes op, maar ik krijg ze niet van elkaar, welke kant ik ook oprits, dat vind ik wel jammer (of ik doe weer iets verkeerd :) ) want ik had graag dat hij op dat onderste gedeelte lag, en dan die bovenste in de kast voor als het koud is, is namelijk makkelijk uit te wassen..

4. sim

sim Niet meer actief

het is de quinny voetenzak reflection

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hij moet eraf te ritsen zijn hoor. Ik zal straks (als Rick wakker is) eens voor je kijken, want de voetenzak ligt in zijn kledingkast.

Hou er alleen wel rekening mee dat het erg warm ligt met dit weer. Gewoon een jasje aan (en een petje op tegen de zon) is m.i. meer dan voldoende.

6. sim

sim Niet meer actief

ik leg m er alleen maar op, met een hydrofiel luier eronder, ik heb m met dit weer ook geen jasje aan, want hij zweet heel snel, denk je dat het ook te warm is als ik die bodem van die zak eronder leg?

7. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hij kan er ook vanaf.

ALs je hem voor je houd met dan moet je hem rechst af kunnen ritsen helemaal bovenin bij hoofdje teminste hier wel :)

Heb je trouwens een foto van je nieuwe wagen ben wel benieuwd hoe zo buzz look a like eruit ziet :)

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hij kan er ook vanaf.

ALs je hem voor je houd met dan moet je hem rechst af kunnen ritsen helemaal bovenin bij hoofdje teminste hier wel :)

Heb je trouwens een foto van je nieuwe wagen ben wel benieuwd hoe zo buzz look a like eruit ziet :)

9. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hij kan er ook vanaf.

10. sim

sim Niet meer actief

zal ik even proberen

11. sim

sim Niet meer actief

gelukt, alleen de stof voelt hetzelfde als de vorige buzz, moet wel zeggen dat ik dat van die van 2007 mooier vind, maar ach, het idee is hetzelfde, dus waarom meer betalen?

het lukt mij niet hoor met die zak, zit er bij jou ook twee van die ritsdingetjes?

12. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    ja ook en die van mijn heeft twee ritsdingetje dezelfde stof rood is die dus kan niet anders dat het moet lukken.

hij lijkt er inderdaad op zeg deze heeft teminste ook nog eens een grotere boodschappen mandje

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Check foto in me album als het een echt Quinny buzz voetenzak is dan moet je die gewoon los kunnen

14. sim

sim Niet meer actief

precies, want dat vond ik eerlijk gezegd wel een beetje een nadeel, en dat je al die dingetjes er los bij moest kopen,

ik baalde ook dat mijn parasol niet meer paste, maar met een washandje (zo'n hydrofiel) eronder wil het toch nog, en hij glijd nu niet meer weg!

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nee inderdaad. Maar ligt die van jou al niet meer in de bak dan ?
    Nou succes ermee :)

16. sim

sim Niet meer actief

nou in deze past ie wel, die is langer als die van de maxitaxi (dreami), en wat dieper, dus gelukkig kan ie hier nog wel in, vind ik wel fijn als je langer gaat lopen, of winkelen, dan vind ik zo lang zitten nog niet goed.

deed m eerder als ik ging winkelen gewoon in de maxicosi, maar ze raden af om m langer dan 45 minuten achteréén er in te laten zitten, maar dat schoot er nog wel eens bijlangs. en zo'n ruggetje krijgen ze maar één keer.

de wandelwagen van de maxitaxi vind ik m nog te jong voor, die kan maar in ongeveer twee standen.

17. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Aha ik snap hem :)
    Ja die maxicosi deed ik kaye ook wel eens in omdat die dan meer zag dan als die in de bak lag maar uiteindelijk is het inderdaad erg slecht voor die kleintjes.

18. sim

sim Niet meer actief

nah, ik krijg het niet voor elkaar, dat ene ritsdingetje kan ik er niet afhalen, ze zitten tegengesteld van elkaar en aan elke kant is het net als je een jas dicht doen, de bovenkant (sorry voor mijn moeilijke uitleg) ben bang dat ik m stuk trek :( aan welke kant gaat ie los bij jou dan?

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48

Deel Deze Pagina