Aanvankelijk wilde ik de Doomoo bestellen, maar daar zie ik bij ander inzien van af. Nu mag ik van mijn moeder een wipstoeltje, al dan niet met tril- of schommelfunctie bestellen. Ik vind het vrij lastig, want volgens mij moeten ze vrij plat, of in ieder geval in standen kunnen, als je ze al gelijk wilt gebruiken, toch!? Welke raden jullie aan- of af? En wat vinden jullie van deze; HAUCK Wipstoel Leisure e-motion Butterfly Collectie 2013 | Kinderkamer | Baby wippen & -wandelaars
Ik heb de nuna leaf, helaas nog niet in gebruik dus kan je niet zeggen hoe die bevalt wel werd er in de winkel gezegd dat die erg fijn is voor kleine kindjes omdat deze opzij schommelt ipv voor naar achter zodat het meer lijkt zoals in de buik.
Die van mij kan niet in standen versteld worden. Het is een hele oude uit 1973 maar Babymuis zit er al in vanaf dat ie twee weken oud was. Dit is geen probleem omdat die oude wipstoeltjes vrij plat zijn; hij ligt als het ware plat alleen dan met zijn hoofd hoger dan zijn voetjes zeg maar. Volgens de kraamzorg en het cb is het prima en mag hij er zelfs in slapen. Ik weet alleen niet of dit soort antiquiteiten nog verkrijgbaar zijn...
ik heb er een gehad met tril functie, en muziek boog. de muziekboog kan eraf waardoor je er ook gewoon hapjes in kunt geven. achteraf heel blij mee. ons mannetje wat met name van 4 tot 7 overdag erg onrustig en zo konden wij toch ff rustig eten en hij erbij met de trilfunctie en muziek aan. heb em nog te koop staan op marktplaats, dus als je interesse hebt. hij staat hier vort in de weg... ⥠wipstoel met trilfunctie en muziek! - Wipstoeltjes - Marktplaats.nl
Wij hebben de Fisher Price rainforest schommelstoeltje. Vond ze erg leuk, maar ik geloof dat ik een volgende keer voor iets simpelers (erbij) zou gaan. Een 'gewoon' wipstoeltje, een babybjorn ofzo.
Wij hebben de nuna Leaf en mijn smoeder een wippertje van Prenatal. Ik vind zelf de nuna Leaf fijner, als zoonlief overstuur was zetten ik hem erin en binnen 2 tellen was hij stil. Ook met fruithapjes e.d. kan je hem stil zetten. Wippertje van Prenatal is op zich wel fijn, maar de zitting/ligvlak voor de kleine vind ik erg plat. Mijn dochtertje wilde er absoluut niet in...
Heb er nog geen ervaring mee maar wij krijgen deze kado leek me ideaal omdat het gelijk ook een soort wiegje is Baby & Koter | Tiny Love Rocker Napper Taupe(Wipstoel & Wiegje in 1)
Ik lees even mee! Ik ben ook op zoek naar een schommelstoeltje die automatisch schommelt. Maar dan ook het liefst met snoer en niet met batterijen.. Zaterdag even naar de babydump, eens kijken of ze daar hebben wat ik wil.
ik ben echt fan van de nuna leaf! Mijn zoontje zit er nu nog geregeld in en hij is bijna 10 maanden. Hij vindt het heerlijk om er even in te relaxen.