difrax s fles.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mirell, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    toen ik bv gaf gebruikte ik de brede s-flessen, die pasten in de flessenwarmer van prenatal die ik had. bij een vriendin van mij heb ik ooit een fles opgewarmd, zij heeft een aventwarmer en daar paste die ook net in. nu gebruik ik de smalle s-flessen, die passen er sowieso in (zelf niet meer hoeven doen, maar als de brede erin passen....) fijne flessen in gebruik (heb ook avent gehad).

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

die van Avent is breed genoeg voor de S-fles

3. sim

sim Niet meer actief

ik vind het ook super flessen. en als het toch vacuum zuigt, is het ventiel niet goed los. je zou dan even dat streepje tussen beide vingers los kunnen drukken, of even een sateprikker van onder de ventiel erdoor drukken. kan zijn dat het van de fabriek uit nog wat vast geplakt zit. en anders omruilen voor een andere bij de winkel, misschien heb je net pech gehad..

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb de smalle difrax-s fles en die past gewoon in mijn Avent IQ flesenwarmer.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja.
    Je hebt de s, m en l. En natuurlijk drie standen speen.

Maar wat ook kan:

6. augustus

augustus Niet meer actief

De S fles voor melk en de Bibi fles met 1,2,3 speen voor de pap..

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jamaar je haalt hem toch eerste helemaal uit elkaar bij het steriliseren voordat je de fles uberhaupt in gebruik neemt??~!! :confused:
    Heb ik wel altijd gedaan, ga geen flessen gebruiken die ik niet zelf gewassen heb, zeker niet bij een baby

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ze bedoeld dat het gaatje in de speen dan nog dicht zit, dan verander je niet met steriliseren, dus ook al steriliseer je ze, dan kan het gaatje alsnog dicht zitten wat je even extra door moet drukken ;)

on: Ik heb ze ook en ze passen gewoon in mn flessen/potjeswarmer van de Babydump. Nog goedkoper dan die van Avent ook!

9. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    jamaar ze heeft het over het ventiel, daar zitten bij mij geen gaten in hoor

10. sim

sim Niet meer actief

in het ventiel zit een streepje in het midden, die kun je tussen twee vingers open drukken (klinkt wat ingewikkeld, maar kijk maar eens dan ontstaat er een gaatje, via dat gaatje ontsnapt het lucht ;) ) en uiteraard steriliseer je een fles en ventiel en speen eerst voor gebruik, maar soms komt het wel eens voor dat zo'n ventiel nog vast geplakt zit.

trouwens in de flessenwarmer van prenatal eigen merk (voor thuis en in de auto) passen alle flessen

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Tis een spleetje, in het omhoog staande siliconen gevalletje op de bodem van je flesje. Kijk maar.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ja het is een hol dingetje, zeg maar, dat wel. Bedoel je dat dan?

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, daar zit een spleetje in, soort gaatje. En die moet dus open kunnen, anders trekt de fles vaccuum.

Viel mij ook pas na een maand op hoor :oops:

Deel Deze Pagina