ben nieuwschierig ik krijg een kamertje dus hoeft niet besteld te worden ,maar vraag me nu af wanneer ik ongeveer kan gaan beginnen ? liefs flower
dat moet je helemaal zelf weten,wanneer jij daar zin in hebt,ik heb hem nu al bijna 10weken af,en het was echt helemaal super om te doen.. maar jah nu ben ik bijna 30 weken en heb helemaal nix meer te doen alles is gedaan,tis nu wachten op de kleine! maar had het nu niet meer gekunt,heb best een dikke buik,en buiken is nu zo makelijk niet meer! dus doen wanneer jij daar zin in hebt! nu kun je nog heel veel doen strax moet je alles laten doen ben je zo een bejaard vrouwtje (voel me soms echt zo)
Wij hebben inmiddels de babykamer behangen en zaterdag gaan we de meubeltjes kopen. Bij de ikea is het allemaal op voorraad. Bij de verloskundige zeiden ze dat je de babykamer af moet hebben als je 7 maanden zwanger bent. Maar dat is een richtlijn. ik zou het doen als je er nog genoeg puf voor hebt.
Wij gaan aankomend weekend behangen/laminaat leggen, en dan over een week of 2-3 zou het kamertje leverbaar zijn.
Ik ben vandaag begonnen met het behangplukken Morgen nog even een dagje en mijn vriend gaat schuren ... En dan hoop ik dat er deze week nog een avond over is voor het verf werk en als dat is gedaan en droog is gaan we zaterdag behangen .... Een weekje later laminaat leggen en 1 augustus komen de meubels
Wij hebben na de 20 weken echo een kamertje uitgezocht en besteld. Ik geloof dat dat ergens week 24 was. Die is in week 30 bezorgd. In die tijd hebben we het kamertje opgeknapt. Dus zo rond de 32 weken was het kamertje wel klaar..
wij zijn gelijk na de 20 weken echo doorgereden naar babypark om de babykamer te bestellen. we moesten 7 weken wachten op de kamer, dus na ongeveer 2 weken zijn we langzamerhand begonnen met behangen. met 25 weken zwangerschap was het kamertje klaar. ben wel blij dat ik het nu niet meer hoef te doen... heb je ooit een walvis een kamertje zien behangen? hihihihi ik zou wel betijds gaan beginnen, nu je nog fit bent.
Het kamertje is gewit, en vloer ligt en in de 2de week augustus komt de wieg en commode... en dan is het kamertje al klaar.... Dus ik ben met een week of 24 begonnen en hij zal rond de 32/33 weken af zijn.... Succes ermee!
Hier was hij met ca. 32 weken af. Hoewel, af? In mijn verlof heb ik nog wel dingen gekocht als lakentjes en zo. Dat zijn toch dingen die blijven liggen. Maar het belangrijkste was met 32 weken af.
Wij hebben over 2 weken de 20 weken echo. Hopelijk kunnen ze dan zien wat het wordt, en daar gaan we de kleuren van de kamer op aanpassen. Vloerbedekking ligt er al, dus we hoeven alleen maar te verven. Babykamer is besteld en komt eind augustus binnen. Dus als alles goed loopt, zijn we ruim op tijd met alles.
onze kinderkamer was klaar met 23 weken erg saai want nu is er dus helemaal niks meerw at we kunnen doen de was is inmiddels ook helemaal gewassen en gestreken dus nog 6 weken wachten minimaal tot ons kleintje komt
@mvjason erg he! heb ook helemaal nix meer te doen,en dan moet ik nog 10weekjes en is mn beste vriendin ook 2weken geleden bevallen we waren in de zwangerschap altijd samen en pff tis nu saai!mis haar gewoon,en als ik de kleine zie kriebelt alles zo mooi en leuk!
Wij hadden al een aantal meubels hier en daar gekregen, die stonden in onderdelen in de schuur. Ergens in de 7e maand zijn we gaan behangen. Vloer lag er al in. Rond 35 weken waren we wel zo ongeveer klaar. De babywas heb ik op mijn eerste verlofdag gedaan. De tweede verlofdag verveelde ik me zo, dat ik alweer op kantoor zat, haha. Uiteindelijk ben ik de week daarna al bevallen, dus we waren precies op tijd. Het enige waar wij wel een beetje laat mee waren, was de kinderwagen en maxicosy. De mc had ik de dag voor de bevalling pas gekocht. Ik was hem gewoon compleet vergeten en liep langs een babywinkel die opheffingsuitverkoop had, toen ik me ineens bedacht dat ik zo'n ding nog niet had. Maar toen had ik hem lekker wel met 35% korting! De kinderwagen kwam pas in de week na de bevalling. Ik had me een beetje verkeken op de levertijden daarvan.
Wij richten de babykamer pas in na de verhuizing die ongeveer een maand na de geboorte staat gepland. We laten de spulletjes dus ook pas in het nieuwe huis bezorgen. De baby slaapt zolang in de kinderwagenbak op onze slaapkamer.
Ik ben geloof ik wel heel snel, wij zijn nu al begonnen!( ben 15 weken) Het komt gewoon goed uit nu, wij hebben vakantie en het babykamertje komt over 2 weken, dat hebben we via marktplaats gekocht.Je kan het maar af hebben toch? De gordijntjes en lakentjes komen later nog wel,maar in grote lijnen is ie binnen 2 weken wel af. bar
ik wil ook ongeveer met 15 weken gaan beginnen ,wacht natuurlijk eerst even de 12 weken ego af .. vind het zo leuk om te gaan doen en als het af is ga ik er elke dag in zitten hihhihihi bedankt voor jullie reactie,s liefs flower
Vorige week donderdag zijn de meubeltjes geleverd en nu is het kamertje eindelijk zo goed als klaar! Het wassen e.d. laat ik nog ff liggen tot in m'n verlof, anders heb ik straks helemaal niks meer te doen in die tijd ....
Wij zijn eigenlijk pas sinds dit weekend klaar met de babykamer, vrij laat dus. Maar dat kwam omdat wij een paar weken geleden pas verhuisd zijn en echt alles aan de kamer nog gedaan moest worden, zoals een nieuwe vloer en plafond. Wel fijn dat alles nu op orde is, de kleertjes had ik al wel gewassen en in onze kast erbij gelegd... Gelukkig werk ik nu nog, want anders zou ik me ook dood vervelen.