bib spenen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mama van Marit, Feb 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Toen ik mijn dochter enkele weken geleden uit bed haalde had ze haar speen in drie stukken in haar handje. Gelukkig niks in haar mondje gestoken.
    Een week later besloot ik toch maar een nieuwe speen te halen, ook van bibi want ik dacht dat het maar een éénmalige gebeurtenis zou zijn. Ik mijn kinderen hebben al jaren spenen van bibi maar nooit geen problemen.
    Dus een nieuwe speen gekocht. En wat zie ik de volgende dag? Juist ook deze heeft een ernstig gebrek.
    Dus dames controleer deze spenen goed!

Ik heb bibi een mail gestuurd en ik ben heel benieuwd naar hun reactie hierop.

2. mama van Marit

Nog een foto van de nieuwe speen!

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee das niet goed... misschien een productielijn die niet goed is gegaan?

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

Apr 5, 2011
    2,221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ben benieuwd naar de reactie van Bibi! Dit is inderdaad niet goed!

5. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie in jouw onderschrift dat jouw dochter al 4 jaar is, dan zijn ze misschien best wel in staat en ook sterk genoeg om zo'n speen te slopen. Misschien is dit een goede tijd om te stoppen....
    Maar natuurlijk mag zo'n ding ook niet kapot, is wel erg gevaarlijk.

6. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Oeps, da ziet dr nie goed uit nee..
    Ik gebruik de bibi spenen nu 9 maand (of althans me zoontje dan ;)) maar niks geen last er mee.
    Denk inderdaad ook dat ze de leeftijd heeft om het kapot te bijten/trekken.
    Gewoon even Bibi bellen/mailen.. melden kan nooit kwaad lijkt me.

7. Wietje79

Wietje79 Actief lid

Feb 7, 2009
    384
    0
    0
    Ik vind het schokkend! Er staat toch geen maximale leeftijd voor hoe oud een kind mag zijn? Ik weet wel dat je een speen (die van Difrax iig) na 6 weken moet vervangen, maar ik begreep dat die ene nieuw was?
    Ik ben heel benieuwd naar de reactie van Bibi.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Volgens mij gaat het om een ander kindje maar doet haar banner het niet.

9. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Oei, das niet best idd.. Ziet eruit alsof het niet goed in elkaar was gezet.. Hier nog nooit problemen gehad met Bibi spenen gelukkig..

10. mama van Marit

#10 mama van Marit, Feb 24, 2012
    Last edited by a moderator: Feb 24, 2012
    Gaat om de spenen van mijn jongste nu 1.5 jaar. De ene speen is nieuw. Heeft ze 1 dag gehad. Die andere wat ouder. Weet niet percies van wanneer denk eind dec. hj is half feb. stuk gegaan.

Bij mijn oudste ook nooit problemen gehad met deze spenen.

11. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Bijt je kindje er niet op?

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zelf nog nooit geen problemen gehad met die spenen, maar dat zou toch echt niet moet kunnen. Ben benieuwd naar hun reactie, zo'n kapotte speen is écht gevaarlijk. Denk ook dat het niet uitmaakt hoe oud je kindje is, zoiets mag gewoon niet, klaar. Daarbij kan ik met geen mogelijkheid de speen van mijn dochter zo uit elkaar trekken (even uitgetest met de nieuwe speen die we toevallig net gekocht hebben). En als kindje op speen bijt, dan zou je hooguit de speen zelf in tweeën kunnen trekken maar toch niet het hele ringetje of dingetje zonder ring..

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Mijn zoontje had dit keer op keer. Heb toen besloten dat het tijd was om de speen weg te gooien omdat hij ze elke keer kapot maakte. Echt wel 10 in een maand. Heeft er een dag om gezeurd en toen was hij speen vrij. Dochter heeft 4 jaar een speen gehad en nooit is er een stuk gegaan ( op de laatste na)

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

wow dat is idd wel schokkkend. Volgens mij zijn ze ook allebei van dezelfde kleuren/figuurtjes lijn niet? wellicht productiefout? Ik heb dit type ook, ga hem zo gelijk even van haar kamer vissen.

Overigens zijn deze maand de hema spenen ook met spoed terug gehaald ,omdat ze kapot gingen in delen. Best eng toch allemaal weer.

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    _O_
    Jammer dat het om de jongste dochter ging, maar ik moest toch erg lachen om je berichtje. :D

16. mama van Marit

Mijn oudste beet idd wel op de spenen toen. De jongste doet dat niet. En daarbij toen mijn oudste ging kauwen op spenen ging alleen dat flexibele stuk kapot. Maar nooit heb ik meegemaakt dat er onderdelen los gingen. De jongste heeft de speen geen 24 uur gehad. Ik geloof nooit dat ze hem zelf los kan trekken. Bij de andere spenen die ze heeft geen enkel spoor van beschadifingen. Ik vind het levens gevaarlijk.

17. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,273
    2,975
    113
    Verplaatst naar Baby en dreumes.

18. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik schrik heirvan! Heb je ondertussen al een meil terug gehad van Bibi?

Ik heb toevallig gisteren nieuwe spenen gehaald voor mijn zoon, ik ga ze straks gelijk even controleren! Had ze nog niet vervangen gelukkig!

xx

19. kipjetok

kipjetok Bekend lid

Jul 21, 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou in dat geval vind ik het wel stuitend en wel heel gevaarlijk voor zo'n kleintje. Als we in Amerika zouden wonen, kun je er wel een miljoenenclaim uitslepen!!!:D

20. mamaikke0604

Feb 6, 2011
    75
    0
    0
    in de zorg
    Deventer
    snap niet dat zoiets kan,Mijn zoontje gebruikt ook BIBI,dus zal er goed opletten.

Wat ik ook vindt bij BIBI is dat ze alleen maar de zelfde spenen hebben,en weinig keuze voor jongens!!!
    Ik ga mijn zoontje geen paarse of roze speen geven,dus krijg je steeds dezelfde speen.Jammer vindt ik dat.Difirax heeft meer keuze ook voor jongens,helaas wil mij zoontje die niet :(

Heb je al wat gehoort van BIBI??? Je had er een mail naar gestuurt,toch??

Share This Page