Die dental spenen van Difrax heb ik dus ook geprobeerd maar nog had hij de fles binnen 5 minuten leeg en verslikte hij zich gewoon zo gulzig was hij ermee. Heb nu 2 van die speentjes liggen en de Difrax S-fles waar ik niks mee doe, gewoon zonde eigenlijk Nu drinkt hij uit de dr Brown fles met de fase 1 speen en dat gaat echt perfect. Hij heeft ook totaal nog geen last van krampjes gekregen dus dat is alleen maar een fijne bijkomstigheid, hij verslikt zich vrijwel nooit meer en slikt geen lucht in, hij boert dus ook zelden na zijn fles.
Toen ik die spenen net had kon hij wanneer hij moe was wel 50 (!) min erover doen Maar ik had er een tevreden kind voor terug dus vond het niet erg. Gemiddeld was het 30min. Nu met net 7 maanden nog steeds de prematuur want anders is weer 5min fles leeg...en nu doet hij er al best lange tijd 20min over
Dr brownfles met prematuur speen is ideaal, in het begin ging het super langzaam en nu zit de mijne op de 15 minuten ongeveer.
Ze heeft er vanmiddag bijna een half uur over gedaan fles ook niet helemaal leeg, ze was zo moe haha. Maar wel vanaf 14.00 geslapen tot nu. En heb haar maar 2x heel even horen jammeren, terwijl ze gisteren de hele middag heel onrustig was en amper heeft geslapen. Juich nog niet te hard maar t lijkt dus wel goed te werken!