Ik ben ten einde raad.. Heb echt van alles geprobeerd. Maar kan maar geen goede flessenspeen vinden voor me zoontje van bijna 3 weken. Ook allerlei flessen geprobeerd en Difrax werkt t beste voor ons.. Die word standaard geleverd met Small kersenspeen. Maar ik geef Friso Comfort en die is wat dikker, dus het gevolg met de smallspeen doet hij er 40 min. over om ze fles te drinken. En word hij tijdens de fles driftig omdat er vaak niks uitkomt als hij zuigt. De meduim kersenspeen is weer te snel, drinkt hij de fles leeg in 6 min. en geeft erna ook terug en krijgt krampjes. Ook heb ik de 3 standenspeen geprobeerd, ook hierbij stand 1 te snel.. Ook 8 min. en erna krampjes. Owja hij krijgt 110cc per fles en dan 8 x per dag, soms 7 als hij keer doorslaapt s'nachts. weet het echt niet meer.. Kan er wel om huilen nu als ik weet datie weer de fles moet!
Ik kan helemaal niet overweg met de Difraxfles. Ik vind de dodi123 echt ideaal. De difrax ging bij mij met een s speen ook te snel. Binnen 10 minuten de fles leeg en daarna krampjes en hij kwam binnen een uur al voor een volgende voeding. Misschien een optie om de dodie te proberen?
Nou heb al zoveel flessen geprobeerd, dat ik nu echt bij Difrax wil blijven. Vind t fijne fles, alleen kan ik dus geen goede speen erop vinden en nu is elke voeding een drama..
Dat is vervelend zeg dat je zo veel flessen al geprobeerd hebt. Suc6 ermee. Ik hoop dat je snel een oplossing gevonden hebt.
Misschien het gaatje van de smallspeen iets groter maken met een naald, heb ik ook gedaan, want ik had hetzelfde probleem. Helpt hier erg goed. Volgens mij zijn er ook andere difrax spenen te koop, Dental ofzoiets en ook in verschillende maten, maar volgens mij mogen die vanaf 3 maanden gebruikt worden, dat weet ik niet zeker eigenlijk. Misschien even kijken op de site van Difrax. succes!
De speen idd iets groter maken met een hete naald. Was bij ons DE oplossing. Liam kreeg/krijgt ook comfort.
De speentjes van bibi passen op de difrax. Heb ook een mega bak met flessen en spenen. Difrax in combi met bibi is perfect! En dan het S-speentje, omdat het van iets fijner metriaal gemaakt is krijgt hij het hier heel goed uit. succes
Een heeeeeeeeel herkenbaar probleem, wij hadden precies hetzelfde, met dezelfde voeding. Ik gebruik je M speen en doe 1 schepje nutriton (johannesbroodpitmeel) in de fles om het te verdikken, is ook gelijk voor het spuugen wat zij een beetje doet... Dit werkt bij ons het beste. Verder kun je evt de dentalspeen maat M van difrax proberen. Hier dronk zij ongeveer 20 min uit en dronk dat 180 ml op... Succes!
Iedereen bedankt voor de tips. Heb gisteravon de S speen met een hete naald doorgeprikt en erna uitgekookt. En nu drinkt hij netjes binnen 20 min. ze fles leeg! Wat een verademing zeg, ik wilde gelijk al ze flesjes geven en papa mocht niet meer haha..