Hoi meiden, Even een vraagje, de kleine meid heeft gisteravond flink overgegeven, gisteravond wilde ze dus ook geen fles.. Vandaag gaat het weer goed, alleen drinkt ze de flessen niet leeg en wil tussendoor ook geen drinken. Ze is waarschijnlijk nog niet helemaal lekker in dr buik. Nu krijgt ze normaal om 16.00 groente, zal ik haar dan nu een fles geven zodat ze toch genoeg vocht binnen krijgt? Groetjes!!
ik zou ook de fles geven, heb ik ook gedaan toen mijn dochtertje buikgriep had een paar weken geleden.
ja, zou ik ook doen. Vocht is belangrijk. Laatst was mijn dochtertje ook ziek en wilde ze ook niet eten. Dokter zei toen dat het belangrijker is dat ze drinkt dan dat ze eet. Dat komt wel weer als ze zich lekkerder voelt. Sterkte!
Oke dankjulliewel! Zeis wel vrolijk verder dus denk dat het wel meevalt.. Ik geef haar straks lekker de fles
Ja zou ik ook doen. Mijn zoon heeft ook last van buikgriep, veel vocht blijven geven en de rest komt wel. En ze moeten minimaal twee goeie plasluiers hebben, zei mijn HA. Heel veel beterschap.