Ik heb er 1! Hij is heel erg mooi en heb er veel complimenten over gehad. Maar ik vind hem eerlijk gezegt niet zijn geld waard. Ik heb een maxicosi met rode bekleding, aan de zijkanten gaat de hoes niet helemaal over de bekleding van maxicosi (cabriofix) heen. Daardoor zie je aan de zijkanten nog een stukje van de orginele maxicosi bekleding. Ook is het dekentje niet waterdicht, zoals een maxicosi voetenzak. En dit is wel eens vervelend als het hard regent. Als ik eerlijk ben, dan zou ik het geld er niet weer voor betalen als ik dit van te voren had geweten.
Ohja ik zie wat je bedoelt! Wij hebben een zwarte MC dus dat vind ik niet storend. Ons kindje wordt in april geboren dus denk dat hij dan wel luchtig is voor die tijd.. Lente/zomer Dat hij niet waterdicht is vind ik niet erg, was mijn andere ook niet en dat heb ik nooit als storend ervaren Maar bedankt voor je berichtje!!
Ja dan is het verder geen probleem! Hij is wel mooi hoor! Oh ja...de stukjes waar de gordels in moeten, moet je zelf open snijden/knippen.
Ik heb er 2!! Ik vind ze helemaal geweldig, ben er zo blij mee! Zien er prachtig uit en vind ze ook warm genoeg.
ik zag ze toevallig laatst op de website en vind ze erg gaaf! Ik had al bedacht dat als wij een 2e krijgen, ik deze van mezelf mag kopen
ik heb nu deze besteld. daar kun je ook een zonnekap bij kopen en dat maakt hem helemaal af. ook zitten hier wel gordelbeschermers zeg maar bij in de zelfde kleur zelfde stof en bij de sluiting ook van hetzelfde. Webwinkel Baby accessoires - onderweg - autostoeltje-hoes-voetenzak | Baby Anne-Cy!!!! Webwinkel Baby accessoires - onderweg - autostoeltje-zonnekapje | Baby Anne-Cy!!!!
ik heb er ook een, die roze met ballerina`s. Maar ik doe hem gewoon in de wagenbak odat je niet hoeft te klieren met een dekentje en een lakentje. Heel handig!