Hoi hoi Sinds mn zoontje over is ( kheb nu 1 pak leeg) op dreumesmelk zit hij aan de diaree Zal dit gewoon toevallig zo zijn of?? Hij had eerst hypoallergene melk maar ik merkte eigenlijk niets als hij melkproducten at Iemand hier ervaring mee of?
Eerlijk gezegd denk ik dat het een tandje of kiesje is.... maar bij die kleintjes weten we het nooit zeker he hoe lang heeft hij nu diaree dan?
Ja dacht ik eerst ook maar er komt niets nieuw aan geen bobbel of wat dan ook te zien hij heeft zowiso al langer als een week denk ik diaree zn billen liggen ook echt open maar verder gewoon vrolijk Ik weet t ook niet...
Oh dat is al best lang!! ik zou stoppen met dreumes melk en gewone melk gaan geven hoor hij is bijna 1!! kan makkelijk hoor...en als hij morgen ook nog aan de diarree is zal ik toch de ha even bellen hoor dadelijk droogt hij nog uit...geef je al ORS??
Nee ik geef geen ors oid, maar hij drinkt en eet ook gewkon net als normaal dam is dat toch niet nodig of wel? Ja ik ben dus bang dat het met gewone melk nog erger word? Heb waar ik werk een aantal kids die echt aan de dia raken van gewone melk en hij is nog best klein weegt net 8 kilo dus dat extra's in die dreumesmelk mag hij wel hebben, was ook niet zo goed gegroeid vorrige x Ik weet t ook niet twijfel of ik niet terug moet naar zn vorrige melk om te kijken of het dan over gaat?
Beetje een raar advies, kindje is net over van hypo allergene melk en reageert niet goed op dreumes melk. Dan moet je dus zeker geen koemelk gaan geven. @ TS, ik zou even terug gaan naar hypo allergeen, dan kan je uitsluiten of het tandjes/diaree of koemelk reactie is.
Helemaal mee eens! Nr2/3 schijnen ook nog meer calorien te hebben, dus dat is mooi meegenomen gezien zijn slechte aankomen. Zeker geen koemelk geven! Hier heeft hij nr 2 (pepti) gedronken tot hij 1,5 was. Krijgen ze niks van hoor daarna rustig aan overgegaan op dreumesmelk en na 2 maanden pas op koemelk
Ik heb tot 18mnd opvolgmelk gegeven, is lichter verteerbaar. Mijn zoon kreeg ook diarree van nr 3 melk en van koemelk. Na 18mnd zijn we overgestapt op geitenmelk en diarree was verdwenen. Hij kon niet tegen zoveel lactose.