Er was al een topic over maar deze is gesloten. Hierbij onze ervaringen met Babydeals. September vorig jaar ( 2010 ) hebben wij een kinderkamer besteld bij babydeals. Het hele traject ging al moeizaam, mijn vrouw was wezen kijken en was uiteraard meteen verkocht. Vervolgens ben ik ook wezen kijken en was ( over de kamer ) wel enthousiast, de verkoopster was in mijn ogen wat minder capabel omdat ze andere merken alleen maar aan het af kraken was en benadrukte dat Babydeals alleen maar kwaliteit was. Aangezien ik zelf in de verkoop zit kan ik daar wel doorheen prikken, maar in mijn ogen doe je dat niet. Het zegt meer over jou dan over de producten van andere. Op mijn vraag of het geheel gemonteerd geleverd kon worden werd negatief geantwoord, iets wat mij uitermate vreemd leek aangezien andere het wel aanbieden. Uiteindelijk toch gezwicht voor het enthousiasme van mijn vrouw en de kamer besteld op voorwaarde dat het gemonteerd zou worden. na een aantal weken gewcht te hebben was het dan eindelijk zo ver, de kamer zou gebracht worden maar zonder Bureau want dat was er nog niet maar het bed, kledingkast en nachtkastje zou bezorgd worden. De dag was aangebroken en ze kwammen idd langs om het allemaal te bezorgen en monteren. Het bed en de kast waren gemonteerd maar ze hadden het nachtkastje kapot laten vallen, kan gebeuren. Het bureau en nachtkastje zou nageleverd worden ( verwachte leverdatum ongeveer Februari 2011 ) het was november 2010. Jaarwisseling was geweest en begin Februari was in zicht, mog niks gehoord dus toch maar eens gebeld met de mededeling dat we nog niks hadden gehoord en hier ons ongenoegen wilde uiten. De dame aan de ander kant van de lijn zei meteen : dan moet u niet bij mij zijn. Pardon ? dan moet je jan, piet, klaas hebben ( ben zijn naam vergeten ) uiteindelijk de juiste persoon aan de lijn gehad met de vraag hoe het nu zat. Krijg ik een of ander verhaal te horen dat hij de partij had afgekeurd en dat het wat langer zou duren. Prima maar laat het dan even weten op het moment dat je zoiets weet. we Schrijven Maart en nog steeds niks gehoord, wederom maar eens bellen : ja meneer het komt maar het is een feestdag in China en de maand Februari is de Fabriek dicht. Met stomheid geslagen hoordeik de uitleg aan en dacht bij mezelf ow jee.... Persoonlijk ben ik er klaar mee en zullen ze me daar nooit meer terugzien en zal ik ook niemand aanraden daar iets te gaan kopen, zeker gezien de kwaliteit van levering en klantvriendelijkheid. Dus mocht je naar Babydeals gaan en iets kopen.. Mijn advies is om niet alles te betalen maar een aanbetaling te doen en op het moment van Compleet leveren het resterende bedrag te voldoen, anders kan het zijn dat je aan het lijntje gehouden word. Conclusie : aardige winkel met niet capabel personeel, Kwalitatief niks beter dan bijv. een Prenatal ( waar de babykamer tot volle tevredenheid werd geleverd en volgens afspraak ) Niks goedkoper dan anderen ondanks eigen zeggen van wel. Producten zijn ook bij andere bedrijven te verkrijgen die wel waarmaken wat ze afspreken.
even over dat aanbetalen: je bent niet verplicht om iets aan te betalen, dus als je dat zou kunnen voorkomen, zou ik niet aanbetalen. Wij hebben alles bij Babydump gehaald en wij hoefde helemaal nisk aan te betalen, we mochten betalen op dag van de levering nadat ALLES in elkaar was gezet en gezamelijk door monteurs en ons op beschadigingen gecheckt was. xxx