baby 5 weken drinkt zo onrustig de fles!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door gies, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gies

gies Lid

18 sep 2007
    65
    0
    0
    Mijn dochtertje is 5 weken en ik geef flesvoeding. Ik vind dat ze haar voedingen heel onrustig drinkt. Vaak heb ik het idee dat er meer melk uitgaat dan erin blijft. Ik moet dan heel vaak stoppen. Na afloop van de fles is ze ook niet altijd tevreden en moet ze huilen.Ook de boertjes komen er moeilijk uit of pas na een half uur ofzo. Ook trekt ze vind ik er met haar nekje naar achteren, net alsof ze alleen maar naar boven wil kijken. Ze slaapt heel wisselend, soms een uurtje en dan ook wel weer eens twee of drie, en ze huilt over het algemeen ook niet zoveel.Ik heb het idee dat ze beter en langer op haar buik of in de maxi cosi slaapt. Wel lijkt het alsof ze al heel snel weer hongerig is, soms al na twee uur. Dan drinkt ze ook best wel weer een aardige fles leeg. Ook s nachts meldt ze zich vaak nog twee keer, vaak om 1 uur en om vier uur. Ik geef dan de laatste voeding om half elf ongeveer. Wat kan ik doen of wat kan er aan de hand zijn?

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    misschien kun je hier even googelen op reflux, het komt me nl erg bekend voor het naar achter gaan met haar hoofdej kan door het zuur komen wat in haar slokdarm komt, het onrustige drinken komt ook door het zuur en het veel willen drinken komt omdat het dan verzacht tot dat de fles leeg is dan begint het weer. maar zoek maar es even op de klachten die ze heeft. en blijf er niet te lang mee door lopen maar vraag dan een doorverwijzing naar een ka met medicijnen is het een heel stuk te verlichten.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'flesvoeding'

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Mij komt het ook bekend voor, alleen was het hier KMA.
    Inderdaad even naar een arts gaan ermee. Zeker als ze ook echt huilt van pijn.

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn jongste doet het ook. Hij heeft al medicijnen tegen verborgen reflux en krijgt sinds een week pepti, maar vooralsnog blijft het onrustige drinken.

Deel Deze Pagina