Even een vraag...hoewel ik al lang bezig ben heb ik nog nooit CB digitale ovutestjes gebruikt dus een vraag aan jullie: gisteren testte ik 'geen smiley' op de test maar toen ik het testje uit de houder haalde waren de twee streepjes op de achterkant van het staafje wel erg dezelfde dikte, dus mogelijk positief zou ik zeggen. Had ook gisteren veel slijm, vandaag niet meer. Vandaag testte ik weer met CB dig en nu weer negatieve test maar nu waren de twee lijntjes op de achterkant van het staafje beduidend verschillend, 1 dunner dan de ander. Gisteren hebben we niet geklust ...zou het vanavond nog een kans maken? Koosje
Misschien wordt hij morgen positief, ik zou zeker vandaag klussen als je zoveel vruchtbaar slijm hebt. EƩrgisteren heb je niet getest?
Nee, eergisteren niet getest, had geen testjes meer in huis Vanavond maar klussen ja, maar vind het toch raar dat ik niet positief testte gisteren met al dat slijm. Vandaag weer minder slijm, lijkt mij sterk dat de test dan morgen positief wordt, of zou dat wel kunnen?..misschien is mijn cyclus nog steeds in de war, hoopte alleen zo dat dit deze maand niet het geval zou zijn. Maar goed, laat ik de hoop nog niet opgeven [-o< Koosje
Het kan ook zijn dat je de LH piek net gemist hebt. Daarom testen sommige dames 2x per dag... Ik hoop dat je alsnog voldoende hebt geklust en succes met de volgende 2 weken wachten x-je
Ja dat is waar ja...had ik moeten doen....ik kijk wel of ik de komende dagen al wat tekenen krijg van meer Progesteron zoals normaal gebeurt na het ei...als dat gebeurt ben ik ook al blij want dan hebben we mss mijn ei gemist maar loopt het wel weer ok met mijn cyclus. Dank voor je antwoord! Koosje
hoi volgens mij moet je niet afgaan op de strepen die je krijgt als je um uit zijn houder trekt. Ik weet dat de zwangerschapstesten (de digi) van cb altijd 2 strepen geeft, dus ik denk dat dat met de ovutest ook zo is. Volgens mij alleen letten op het digi venstertje