Hihi ik noem haar soms Knorretje (zo klinkt ze)of Schatjepatatje, en anders gewoon bij haar naam. Jij?
Ik noem me dochter altijd prinsesje of wijfie En me middelste (zoon) noem ik baby hahaa Niet als belediging hoor...maar dat is er zo in geslopen en blijven hangen En me jongste zoon noem ik ventje Maar ik spreek ze meer aan bij hun naam hoor
Glenn noem ik vaak Poppie of grote man/vent. Toen ik van Glenn bevallen was en hij op mijn borst lag, zei ik al: haaaaaaaaaaai Glenn, haai Poppie.
Mark is een indootje (Nederlands, Indisch). Hij woog 2630 gram bij zijn geboorte, en nu 6100 gram. Als hij ons aan het werk zet noemen we hem stouterd, als we zijn vetrolletjes zien dikke chinees, mijn zusje noemt hem tjap tjoy of schatje. En andere keren noem ik hem Markie of lieverd. Deze namen zullen in de loop van de tijd waarschijnlijk veranderen.
Wij noemen die kleine Kiki... Hij heet kyano en toen ik nog zwanger was noemde we hem al Kiki ( vraag me niet waarom ) we werden er altijd heel melig van en nu noemen we hem nog zo
poppetje, kleintje, prinsesje, bicho(insekt, maar word hier gebruikt ook voor ondeugende kindjesen dan het meest haar eigen naam.