Hoi dames, ik zag dat het andere topic gesloten was maar had nog wat vraagjes. waar halen jullie gratis kitjes enzo vandaan welke sites? Ik ben bezig met een foto boek van onze kleine prinses en zou ook graag nog wat tips willen... hebben jullie voorbeelden van foto boeken ?
ik ben bezig met n fotoalbum van onze kleine prinses. vanavond heb ik dit een beetje gemaakt. Toch leuk voor n beginner hihi.
CraftCrave | DigiFree | CraftCrave | Craft & Digital Scrapbooking Freebies, Tutorials and Challenges Search Engine
Hier een leuke site. Niet echt voor scrappen, maar wel een aantal aardige fotolijstjes en foto layouts: The CoffeeShop Blog En hier nog een franse site. Weer niet echt voor scrappen, maar wel weer mooie foto layouts (zie onder freebies): 2011 en 52 pages : semaine 48 - Les scropisoeurs
Ik heb het een paar jaar geleden wel vaak gedaan, maar inmiddels heb ik er niet zoveel zin meer in. En ook niet genoeg inspiratie.
met Photoshop cs5 maak ik het. En dan haal ik allerlei dingetjes van Internet die ik dan knip en plak.
Bedankt voor de link ! ik ben vanavond weer beetje verder gegaan.. ik had gehoopt dat er nog meer voorbeelden waren van wat jullie al gemaakt hebben
Ik gebruik photoshop cs5. via internet haal ik dan dingen op..en die gebruik ik in dat progamma. met Photoshop cs5 heb je veel mogelijkheden