Nou de titel zegt al genoeg. Waar maken jullie het liefst de vloer mee schoon zodat het laminaat weer glanst en fris ruikt? Ik gebruik nu vaak Hg, maar het is toch niet helemaal mijn ding. Nog tips? Kwebbel
ik wissel af, de ene keer met allesreiniger, en af en toe met speciale laminaat reiniger. daar gaat de vloer van glanzen. ruikt niet echt sp4ciaal.
ik ben ook niet helemaal weg van laminaatreiniger, Ik vind het niet lekker ruiken, en de vloer wordt er zo glad van. Ik gebruik meestal een lekker ruikende allesreiniger
ik heb ook laminaat reiniger! Dit gebruik ik maar 1x per week! De rest gebruik ik ook gewoon een lekker ruikende alles reiniger! Je kan ook een heel klein beetje glansspoel middel wat in de vaatwasser moet gebruiken dan ziet de laminaat ook weer uit als nieuw! LET OP een heel klein beetje anders wordt het inderdaad glad! Liefs Pearly
ik gebruik speciaal laminaat reiniger, maar gewoon bij de kruitvat vandaan. het is prima spul, als je er maar niet te veel "sop"in doet. succes. groetjes susanne
Ik had eerst altijd die echte laminaat reiniger,maar kreeg hier vaak strepen van.. Doe het nu met Pledge ( 1.99 in de supermarkt) en bevalt me prima...maakt goed schoon en je ziet geen strepen. xxx
Pledge laminaatreiniger, klein dopje bij het water en ik vind het lekker ruiken en droogt streeploos op.
ik doe het altijd met schoonmaakazijn... Word knettergek van de strepen die alle andere middeltjes achterlaten! Dus ik ga op mn knietjes, met de azijn en een droge doek om de vochtresten te verwijderen... (al heb ik de laatste tijd wel strepen, op mn knieen dweilen is nu voor niemand een feestje)
Als je wilt dat het mooi gaat glanzen, moet je even een emmer water met wat glasspoelmiddel (dat spul wat je in de vaatwasser gebruikt) erdoor gebruiken. De vloer droogt dan niet zo mat op.
De super tip is : Hausrein van Leifheit, verkrijgbaar bij Blokker en kost 4.99. Met een fles doe ik ongeveer een half jaar en ik dweil alles om de dag (hal, woonkamer, 3 slaapkamers). SUPER SPUL en gegarandeerd geen strepen. Liefs Ilja
Schoonmaakmiddel voor hout- en laminaatvloeren van de Action, fles kost 1.89 ofzo iets. Ruikt lekker, en je krijgt er zelf lijmvlekker mee af (of is dat niet zo bijzonder? )