Voor de een misschien een goed boek, de ander een wijntje.. Sommige gaan misschien sporten of nodigen iemand uit.. Een x vroeg naar bed.. Lekker op de laptop.. Waar verheugen jullie je op? Ik verheug me op de tijd voor mezelf, onderuit op de bank een filmpje of serie kijken met wat lekkers erbij
Stiiiiiiiiiiiiiiiiilte, geen gezeur aan mijn hoofd, een grote kop groene thee en rust. Elke avond weer genieten, haha.
ik verheug me dan op rust.. Ik ben van nature echt een warhoofd die dan aan honderd dingen te gelijk denkt/doet maar als de kleine naar bed gaat/ligt dan is hier rust in de tent en kan ik me ook even ontspannen.
Heerlijk in mijn kuiltje op de bank zitten met ipad op schoot, afstandsbediening rechts en telefoon links en dan genieten van niks het moeten. Zoooo fijn!
Ja die rust en stilte is heerlijk he Ononderbroken iets voor mezelf doen (als ik niet wordt gestoord ) en opgaan in een film of serie is voor mij totale ontspanning
De rust, lekker tv'tje kijken, sigaretje roken, serietje volgen of op internet zitten , maar voornamelijk echt de rust, en als m'n vriend er is gewoon de tijd even voor ons saampjes
Hier ook gewoon de rust... Even stilte, zelf rustig tv kijken met een kop koffie en niemand die de hond dol maakt of andersom.
Rust, even tijd voor mezelf, een lekker colaatje drinken op mijn gemak, filmpje kijken, of een leuk tv-programma.