Het lijkt me gezellig om hier te kletsen met mama's van 30 jaar en ouder . Ik ben zelf 34. Wie kletst er gezellig mee?
Leuk! Ik ben al dik 30+, ik ben namelijk 35 en ik ben er trots op, haha! Mama van twee zoontjes (3,5 jaar en 1 jaar). Ook ben ik getrouwd en werk 3 dagen als juf van groep 8. En jij?
hey gezellig. Ik ben ook getrouwd en heb 1 dochter van 1 jaar. Leuk mijn dochter en jouw zoon zijn dus bijna even oud. Verder werk ik 30 uur per week als stafmedewerker bij personeelsafdeling. Hoe gaat het met je zoontjes? Loopt de jongste al? Hier alleen nog kruipen en staan.
Leuk, onze kinderen schelen inderdaad niet veel. Mijn jongste loopt sinds deze week, zo schattig, zo'n wandelend kaboutertje. Hij komt vanuit de zitstand nog niet helemaal overeind om te gaan lopen, dus kruipt hij naar de muur of een kast, trekt zich op en gaat wandelen. Net zolang tot hij op z'n billen terecht komt, dan moet hij zich eerst weer ergens aan gaan optrekken. Dus het begin is er . Ik had er eigenlijk nog niet op gerekend, want mijn oudste zoon liep pas toen hij 16 maanden was. Dus het was echt een verrassing. Gaat alles goed met je dochterje verder? Ik heb een nichtje, ze is geboren op 24 december 2009, dus dat scheelt echt bijna niks met jouw dochter. Leuk hoor, zo'n klein meisje. Echt weer heel anders dan een jongen. Mijn nichtje kan echt al gillen om haar zin te krijgen, een echte meid dus. Zit jouw dochter op het kdv of heb je een andere vorm van opvang?
hier ook een 30+ mama ik ben nu 31 en vorig jaar bevallen van onze eerste kindje. ben 3 jaar getrouwd en werk parttime bij een benzine station. het lijkt mij ook erg leuk om met jullie de 30+ mama te kletsen. gr
Ha Sherly, welkom! Er wordt nog niet zoveel gekletst hier... Maar ik vind het gezellig dat je er bent. Moet je dan ook 's nachts werken op het benzinestation? Achter zo'n kogelvrije plaat? Lijkt me best spannend... Ik woon trouwens ook in Noord-Brabant.
Hai, Hier ook een 30+ mama, ben 37 en trotse mama van een dochter van 10 weken, Sammy. Ben nu nog lekker thuis maar moet in feb weer gaan werken....
hoi, ik ben 35 heb nu 1 dochter die afgelopen dinsdag 2 is geworden, en nummer 2 is onderweg. vanochtend bij de vk geweest en heb het hartje zien kloppen verder werk ik nog 4 dagen in de week en woon samen met mijn vriend... wellicht binnenkort man.
Kijk, het wordt wat drukker hier, gezellig! Girlnatasja, zo te lezen heb je nog geen zin om te gaan werken. Is het opnemen van ouderschapsverlof nog een optie? Heb ik bij mijn jongste zoontje gedaan, toen ben ik pas weer gaan werken toen hij 6 maanden was. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik in het onderwijs werk en ouderschapsverlof daar gedeeltelijk wordt doorbetaald, dus is het extra aantrekkelijk. Mikmak, gefeliciteerd met het kloppende hartje! Dus jij hebt over een tijdje ook een peuter en een baby, lekker druk maar wel weer genieten vind ik.
mikmak gefeliciteerd het is toch weer een mijlplaal so'n kloppend hartje. anakin ja ik moet ook snachts werken en zeker achter het glas anders is het niet te doen hoor. dus gelukkig is het best veilig zo. het zijn dan alleen wel lange dagen want de kleine word sochtens wakker en dan moet ik snachts werken dus dan is het echt iets van 25 uur wakker zijn dat is soms wel lasig. gelukkig kan ik meestal de dag er na wel lekker slapen. girlnatasja ja ja werken dat moeten we he!! maar kan me voor stellen dat je nog niet wilt. wat anakin zegt misschien ouderschapsverlof?? ik moest weer gaan mijn ww liep toen af maar als ik het voor het kiezen had zouik ook langer thuis blijven. sterkte in iedergeval. hier: alles lekker hier ik ben vorige week gevalen van de trap met onze dochter en heb mijn enkel erg gekneust gelukkig heeft mijn dochter niets. alleen zijn we al weken lang aan het tobben met haar luchtwegen. gelukkig krijgt ze hier nu weer een kuurtje voor hopelijk gaat dit snel weer over.
Gezellig wat is het clubje al groot geworden Welkom allemaal !!! @Anakin: wat goed dat je zoontje al loopt. Hier nog niet hoor. Wel overal zich aan optrekken enzo. @Girlnatasja: ik heb ook heel moeite gehad met weer te gaan werken en nog. Wil liever iets minder gaan werken, maar ja Ik zit er ook nog aan te denken ouderschapsverlof op te nemen. Gedeeltelijk dan. @Mikmak: wat leuk een tweede op komst @Sherly182: dat is schrikken van de trap gevallen. Gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen en heeft je dochter er niets aan over gehouden. Hoe is het nu met haar luchtwegen? Helpt het kuurtje. Hier: nou er zijn weer tandjes aan het doorkomen. De derde en vierde. Ze heeft er wel last van gehad. Binnenkort gaan we twee weekjes op vakantie. Heerlijk, heb er echt zin in. Vorige keer is het goed gegaan met mijn dochter in het vliegtuig. Ben benieuwd hoe het nu gaat, ze is toch wat ouder.
Sherly: 25 uur wakker , respect, doet mij denken aan de gebroken nachten van een jaartje geleden....... dat was niet fijn. Gelukkig heeft je dochter niks overgehouden aan de val, sterkte met je pijnlijke enkel. Pelikaantje: Kijk, dat wordt al een heel gebit . Waar ga je heen op vakantie? **jaloers** Lijkt me heerlijk zo tussendoor even lekker weg. En wat betreft het vliegtuig kan ik je als tip geven: 'go with the flow', die kleintjes zijn zo onvoorspelbaar. Meestal gaat het wel goed. Hier een lekker relaxed zondagje. Vanmiddag gaan we naar een vriendin, lekker eten met elkaar en dan snel weer naar huis, want boer zoekt vrouw komt weer vanavond!
@anakin, jep en een peuter die altijd bezig is met gevaarlijke dingen, overal afspringen, klimmen rennen iets nieuws verzinnen om te doen als het maar gevaarlijk is hahahaha @girltasja, balen he als het verlof over is.. zou voor mij ook wel langer mogen @sherly, ja vind ik ook wel..toen ik posi testte was het zo oh VK bellen, checken en oke. maar dan op de dag zelf is het toch wel spannend..... hihi, maar ik weet nu ook wel dat het oke is... hoest met de enkel? @pelikaantje, leuk tandjes... Pffff linette heeft er iig veel last van gehad en nog... ze is nog niet compleet ondanks dat ze al 2 is..... maar goed zij liep met 9 maanden los en haar eerste tandje kwam pas door 2 weken voor ze 1 werd
zo hier alles goed met mijn enkel gaat het een stuk beter hopelijk kan ik donderdag weer gaan werken. en met onze joy gaat het ook prima ze heeft nu een kuurtje gekregen. ze slaapt weer lekker zonder te hoesten. hopelijk blijft dit zo en kunnen we nog even van de winter genieten zonder problemen. Pelikaantje lekker hoor die tandjes dat blijft toch altijd lastig he. bij ons zijn we de eerste 2 tandjes goed door gekomen gelukkig. hopelijk kunnen we dat weer zo doen met de volgende!!!
het is weer rustig zeg. hier weer een up date. met joy gaat het goed het hoesten is over alleen vandaag weer koorts hopelijk gaat het morgen weer beter. ook kan ze zich zelf optrekken aan de box dus weer een mijlpaal bereikt. hoe is het bij jullie???
@sherly, fijn dat het beter gaat. hier ook alles oke... blijkt alleen dat ik zwanger ben van een tweeling... das dan wel weer even schrikken.... ben wel wat onzeker over de zwangerschap want had maandag bloed verloren dus effe naar het zh geweest maar alles was in orde, dinsdag had ik zowiezo een afspraak, weer bloed verloren maar alles zit nog steeds hoof en droog... ze zei dat dit net zoiets was als bloedend tandvlees.. mijn baarmoeder zat gewoon goed dicht.. dus tja tot dusver worden het er 2 ipv 1
Mag ik er ook nog bij Ik ben 30, in maart word ik 31, en ben mama van 2 jongens van 8 jaar en 3 jaar, en een meisje van 5 jaar. Verder heb ik een eigen bedrijf aan huis, waar ik fulltime mee bezig ben.
mikmak dat moet wel schrikken zijn geweest zeg. maar wel erg leuk lijkt me het. dus bij deze gefeliciteerd. het gaat dan wel ineens druk worden bij jullie thuis zeker omdat je al een kleine hebt van 2. respect hoor. mamavan3bengels welkom leuk hoor 3 kinderen, ook voor jou respect. ook erg raar om te lezen dat jij er al 3 hebt en nu pas 31 word ik heb er net pas 1 en ben al 31 hahahahah. nou ja verschil moet er wezen
Sherly: Gelukkig gaat het wat beter met je kleine meid en wat knap dat ze zich nu optrekt! Mikmak: ik heb opgemaakt uit je onderschrift dat je helaas een miskraam hebt gehad....... wat ontzettend verdrietig..... Veel sterkte vanaf deze kant. Ik heb in 2006 een miskraam gehad en vond het heel ingrijpend, denk er nu nog vaak aan, niet leuk! Mamavan3bengels: Welkom! En een lekker druk gezin zo te lezen. Is het te combineren met je eigen bedrijf? Mag ik vragen wat je precies doet? Hier gaat alles lekker. Onze jongste (Thijs) loopt inmiddels als een kievit. Hij heeft afgelopen week weer inentingen gehad, maar tot nu toe weinig last. Alhoewel ik heb begrepen dat je van de BMR prik pas na een week last krijgt. We zullen wel zien. Onze oudste (Bram) hebben we afgelopen week ingeschreven op de basisschool. Echt een mijlpaal! Er was een open dag, we kregen een rondleiding, hartstikke leuk. Bram was al niet meer weg te krijgen uit de kleuterklas, dus dat komt wel goed. En verder gaan ik lekker genieten van mijn gezinnetje dit weekend. Mijn man heeft sinds kort een nieuwe baan en heeft het daar heel druk mee, werkt vaak van 's ochtends 6.00 tot 's avonds 10.00. Dus doordeweeks zien we elkaar weinig. Morgen gaan we lekker even uitwaaien in Scheveningen denk ik. Heeft iemand toevallig het AD? (Rivierenland) Ben ik in te bewonderen vandaag , met foto!