Eerst regels accepteren, dan zet ik je door naar voorstellen, dan naar de beginnerslessen, als je die af hebt dan door naar de rest. Klinkt allemaal streng, maar we hebben zoveel gelazer gehad in het verleden. Ik heb je dus al naar voorstellen gezet
Naja goed, zo lullig was het nou ook weer niet bedoeld Je ziet alleen nergens voordat je je registreerd waarom dat zo is. Daarom dacht ik gelijk 'waar slaat dat op?' Anyway, ik ben akkoord gegaan met de huisregels
Jemig Natasja, wat druk op 2 forums moderaten! Knap hoor, petje af! Ik kon net de huisregels ondertekenen. Wat ik me afvroeg, mag je wel op andere gewone fora je creatie showen? Dat het niet op een ander psp forum mag begrijp ik wel, maar mag het hier bijvoorbeeld?
Oh en Marsab, ik werk ook in het onderwijs! Ben ook van plan om in de vakantie te gaan scrappen. En ben echt niet ervaren ofzo hoor. Ik kijk veel af op andere sites en probeer een beetje een stijl te krijgen. Ik kan helemaal niet zoveel trucjes nog met psp.
natasja, je hebt me al door gezet en dat strenge vind ik wel handig. soort van beloning als je iets hebt gemaakt dan pas mag je door hahaha werkt voor mij prima!
Ja hoor hier mag het wel Minya, snap ik wel. Shedevil hahahaha ok. Daarna komt je in het walhalla van lesjes whahahahah
Nou ik vind het ook wel prettig hoor! Kan niemand anders mn geklungel zien Het geeft iig een gevoel van pricavy en dat vind ik wel fijn! Ik denk dat je op die manier ook alleen serieuze mensen trekt.
Hahaha, ik vind dat 'strenge' ook wel fijn! Ik ben benieuwd! Heb in ieder geval zin in een avondje lekker scrappen
Ik ga denk ik m'n account ook weer activeren bij pspkidzz. IVM m'n rsi klachten is het er niet meer zo van gekomen maar nu ik dit weer allemaal zo zie begint het weer te kriebelen
Give it a shot! Als het niet gaat, dan gaat het natuurlijk jammergenoeg niet. Maar wie niet waagt.... Veel plezier!
hmm ik vind die beginnerslessen wel jammer... Volgens mij kan ik het meeste wel. Nou ja, van het weekend maar even doen, kan me nu niet meer concentreren
Grrr... mijn PSP loopt steeds vast Nog ff en ik gooi mijn laptop door het raam! Ik waag een laatste poging, en anders is er morgen weer een dag...