Jee wat kletsen jullie veel! @Natasja; ik wist niet dat jij ook modereerde (is dat een woord?) op pspkidzzz. Ik zie dat ik al ben toegelaten, erg fijn! Ik ga als de kleine op bed ligt ook weer aan het scrappen!
hai Nou ik wil even mijn banner showen,die heeft Erika voor me gemaakt echt super,ik ben er heel blij mee en trots op
hej wijfie, ja ik ken het ook nog niet met PSP hoor ! wel met Photoshop! Of bedoel je wat ik zei in Paint? pspkidzzzz die lesjes zijn leukkkkk eerst de kleine even op bed!
Nou ik heb ook te hard geroepen. Word een beetje gek van die insteekfilters. Dat doet het dus niet. Ik kan les 1, 2 en 7 al niet maken, omdat psp het niet kan opslaan of openen ofzoo... Les 2 dan wel weer cool, uitknippen met die vage rand!
ik word heeeeelemaal gek hahahah heb ik ineens een raster op mn werkplaatje enig idee hoe ik dat weg krijg?
Leuk hé die lesjes... Wou zo juist beginnen met les 4... maar ik moet nog een nieuwe crack over mijn animatieshop hebben... Grrr... kan daar dus al niet mee verder! Voor de rest gaat het toppie! Heb in een grijs verleden diezelfde soort lesjes al eens gemaakt, maar ik kan merken dat het alweer een flinke tijd geleden is! Moet er echt weer even helemaal inkomen! Hoe gaat het met de rest van de dames?
@ minyaweth; dat is vervelend dat je die les niet kan doen! ik heb mijn watermerk af, maar hij heeft een lichtgroene rand
Ik heb les 1, 2 en 3 zojuist ingeleverd. Ik ga wel stoppen nu, mn dochter is morgen weer om 6:30 wakker Wel fijn dat je zo snel geholpen wordt! Ik kon meteen weer verder!
Dan moet je maar lkkr gaan rusten/slapen guppie! Onze kindjes hebben maling aan onze PSP verslaving en komen morgen ochtend er niet later om hahah Slp lkkr! Is idd fijn dat er snel gereageerd wordt op het forum Mijn watermerk is gelukt, nu nog even op het forum gooien..
Waar hebben jullie het allemaal in vredesnaam over? Rasters, insteekfilters, watermerken hahaha volgens mij ben ik een digideed :
heej dit is echt leuk joh meis, hahah dit ga je zkr ook leuk vinden! Heb je Paint Shop Pro op je pc staan? Dat is een foto bewerkingsprogramma'tje..
Goed, maar ik ben nog niet naar de lesjes doorgezet. Ik heb wel net een nieuwe kit gedownload (time, love and tenderness) daar ga ik nu mee aan de slag.
Hoi, Nou even mijn pc doorgezocht en kan wel paint vinden maar zelfs foto's goed verkleinen lukt me niet hihi! Had leuke foto's verkleint tot 50% zoals je zei en nog kreeg ik net bij mijn profiel te lezen dat de foto niet groter mag wezen dan 10gb ofzoiets....
@ lucia; wat jammer dat je nog niet door bent gezet, ik hoop dat je snel aan de slag kan met de lesjes! @ marsab; mooi gedaan! en heerlijk die mooie rooie wangetjes ! @ bizzy; ik ga es kijken voor je wat je moet doen..