@ bizzy; open een foto/plaatje en ga naar afbeeldingen -> kenmerken -> en dan aanpassen pixels.. dan zet je de grootte neer naar het aantal pixels wat is toegestaan op het forum.. geloof dat dat 'm was! *edit* nee niet dus..
Lucia, how sweet! Ik vind les 2 niet erg duidelijk overkomen hoe groot moet het werkveld zijn voor de PSPkidzzz brush? en moet je die 4 in 1 werkveld zetten of los van elkaar maken, dus 4 losse bestanden?
Vind het trouwens wel jammer dat er in de PSP x2 zo weinig lettertypjes zitten... Echt NIKS elegants/meisjesachtig zit ertussen. Kun je er ergens lettertypes voor downloaden?
Jippie tis gelukt heb een foto van me ondeugd Nu nog leren hoe het werkt met die banners ) Thanks girl!
@ Bizzy, goed zo! lkkr dingie is het ook he @ lucia; ik vind er wel veel bij zitten, heel veel met sierletters, en krullen enzo..of heb jij dat niet?
hm oke ja ik heb er heel veel, die heb ik eens gekregen van een vriend van me die heeft ze erop gezet, maar je kan ze best wel ergens downloaden..waar weet ik alleen even niet zo 1,2,3.
'mm Ok, heb effe gegoogled, en gewoon een paar fonts bij in m'n Windows map gegooid.Dit werkt blijkbaar zou psp alle fonts moeten lezen die op je pc staan.
hm volgens mij was zw,pagina even uit de lucht, iig ik kon er niet meer op komen.. ik heb ondertussen les 1,2 en 3 ingeleverd *trots* ik ga nu ook lkkr papie doen, truste allemaal!
Hee meiden. nou ik heb het geprobeerd maar het lukt me niet Wil er misschien iemand 1 voor mij maken? Liefs
Tuurlijk meid, stuur maar een PB-tje! (PS, zijn er hier nog die moeite hebben met les 4?Snap echt geen hol van die Animation shop!)
Goeiemorgen dames Ik heb me onderhand nog steeds niet kunnen registreren bij digiscrap. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen en mijn geduld raakt nu een beetje op haha, ik heb zo'n zin om ook te leren hoe ik van die mooie banners kan maken. Kan iemand me op weg helpen?
Haha, ik heb net dankzij minya paint shop pro op mijn pc gekregen. Maar ik heb nog nooit met dit programma gewerkt. Heb me aangemeld bij pspkidzz dus hoop dat ik hier een beetje verder kom. Ik ben zo'n leek met pc's pfff, maar ik ga mijn best doen en hoop mijn eerste creatie snel te showen. Bedankt iig. Als er iemand tips voor me heeft hoor ik dat graag.
@ lucia: jij bent echt verslaafd! Hebben ze niet zoiets als AD ipv AA ? Ik heb trouwens ook moeite met les 4, want ik krijg dat animatie ding niet op m'n pc. Als ik 'm download wil die 'm niet opslaan @ peetje: stuur even 'n pb naar natasja hier. Dan is 't zo geregeld met pspkidzzz...
Hallo dames! Iedereen druk lesjes aan het volgen? Is er al iemand begonnen met les 4? Ik had al een vraag gesteld op het forum, maar ik heb geen geduld vandaag Ik moet namelijk mijn glitternaam opslaan als PSPbestand. Maar moet ik glitter 1,2 en 3 apart opslaan of moet ik alleen de eerste laag opslaan?