Het staat ook niet echt duidelijk vermeld wat de bedoeling is. Hoé je het op moet slaan (ja, als een psp-bestand) maar niet hoe dat dan zit met die lagen. Als er bij vermeld zou staan dat het om 1 afbeelding gaat die 3 lagen bevat en dat je de afbeelding maar 1 x op hoeft te slaan, is het een stuk duidelijker. Net zoals de letters omzetten naar een rasterlaag. Als je gaat schrijven is het automatisch een selectie, en dit moet omgezet worden naar een vector. Omdat het er niet bij vermeld staat, loopt iedereen vast en dan krijg je ook steeds (dezelfde) vragen Dit is overigens geen aanval hoor, maar een tip om problemen (voor zowel de lesvolgers als voor jullie) in de toekomst de voorkomen. Verder vind ik de lesjes helemaal super en heb nu alweer zin om straks aan de slag te gaan
@ guppie; wat snap je er niet aan? je klikt op de link en dan kom je op een site daar moet je boven eerst een code van 3 letters invullen, bijvoorbeeld; MLG en dan klik je op download. Dan zie je 2 lijstjes met links een betaalde versie en rechts een gratis versie. In die rechter lijst staat onder eerst wacht 45 seconden, dan als die klaar is met aftellen staat er download, daar klik je op en dan opslaan in map naar eigen keus. Dan ga je naar die map en pak je het uit. (je kan ook meteen uitpakken na download, maar daar liep ik dus steeds vast, deze manier werkte bij mij wel) nou ik word helemaal naar van les 4, ik ga maar gewoon verder met les 5.
oh oh deze topic had ik niet moeten zien Jaren psp verslaafd geweest. Nu zie ik weer heel veel leuke ideetjes! (zal mijn vriend niet zo leuk vinden hihi maar morgen meteen weer beginnen ) PS. Zitten heel veel mooie/leuke banners tussen!
Ik ben er even zat van ook! Was helemaal gefrustreerd en geirriteerd! Dan doet het filter het niet, dan kan dat animatieshop niet openen. Pff! Moet les 4, 7 en 8 nog, maar hoe ik die filters aan de praat moet krijgen...
@ veronique; hahah zijn het niet die mannen met hun voetbal zijn het wel die vrouwen met hun psp @ guppie; ik ga ook even relaxen nu, heb het geprobeerd nog 's met animatieshop, maar ik heb echt geen flauw benul hoe ik dat kan openen IN psp! pfff dan maar even tv kijken met mn meisie, die wil namelijk niet slapen, alleen maar hangen dus dat werkt ook op mn zenuwen
Ik heb weer een nieuwe gemaakt! Een van mijn zoontje met zijn opa! (mijn vader) Ze geven elkaar bijna een kusje, hihi!
Haha, als ik die verhalen hoor over al die probleempjes tijdens de lessen, denk ik: Ik begin er helemaal maar niet aan!
Moet je animatieshop niet opslaan in een mapje onder je PSP bestanden? Misschien dat eens proberen? Zo zit hij dus IN PSP lijkt mij en kun je hem ook openen in PSP.
Nou, ik ben flink bezig hoor! @ Natasja, ik vind die letters zo leuk, kan je me vertellen waar ik dat kitje kan vinden? Ik zie die letters ook altijd in de Flair trouwens.
Wie zocht er nou een kit met zilver, grijs en zwart enzo? Ik weet een leuke kit: 'Royal mini kit' Ik heb ook een link voor jullie, maar ik weet niet zeker of die het doet (ik heb me namelijk moeten registreren voor die site -> digiscrap.nl ) Ja ja, ik was gelukkig optijd en kon me wél registreren Dan nu de link: http://www.4shared.com/file/57529251/82 ... nikit.html Ik hoop dat de link het doet, en anders even googelen
Hihi ja nou dacht ik een man te hebben die niet zo is van voetbal is die totaal gek van auto's en echt erg ook nog! ach ja altijd een goede smoes terug te zeggen als ik weer veel ga psp-en
@Guppie: heb jij die color dot al gedownload van les 7? Volgens mij ben ik stekeblind, maar ik kan hem nergens vinden?
Nee niet de moed opgegeven. Ik heb gister avond wel even relaxt met m'n dochtertje op bed gelegen. Ze was lkkr aan 't clusteren hahah. Maar toen ze op bed lag ben ik weer verder gegaan. Heb nu les 1, 2, 3, 5 en 6 gemaakt... Les 4 waag ik me even niet meer aan hahah. En hoe gaat 't daar?