Hier gaat alles best goed Ben bijna klaar met de lesjes! JOEHOE! Alleen les 7 nog even afmaken, de avatar van les 8 en ik kan door naar de volgende ronde
Wauw! Die is mooi marsab! *applaus* Weet ook nog een andere leuke kit met dezelfde tinten: Schitter Zilver Kit http://www.4shared.com/file/57532004/66 ... r_kit.html
moi is jaloers... uit frustratie durf ik niet eens meer te gaan kijken. Ik voelde me gisteren meer een ict-er dan lekker creatief bezig zijn.
Inderdaad... ik open animatieshop ook IN mijn PSP... : Ben al bezig met PSP 11... misschien vanavond en anders morgen wordt die geïnstalleerd. Heb gemerkt dat het bij de lesjes van PSPKidzzz toch wel wat makkelijker gaat als ik x of hoger heb
Ik probeer in dat ShabbyPrincess van die gratis kitjes te downloaden, maar ik snap 't niet helemaal... Ik ga dan naar die gallery en dan zie ik wel hele mooie creaties, maar hoe kan ik dat opslaan dan?
heb dit topic eens op mijn gemak doorgelezen en vind het prachtig wat jullie maken en wil dit ook aanleren heb me aangemeld op pspkidzzz en ik vroeg me eigenlijk af hoe lang het duurd eer ze je account activeren? ben zo ongeduldig om alles stap voor stap te leren hé
Als dit niet lukt, staat er ook een uitleg over hoe je de foto's in animatieshop moet krijgen Ik zal even voor je zoeken... ~~~~~~~~~~~~~~~~~ *edit* Dit staat verder onder in de les: Als de bovenstaande manier je niet lukt kun je ook kopiëren van psp naar animatie shop op de volgende manier 1. Ga op de 1e glitterlaag staan en toets CTRL + C 2. Ga naar animatieshop en toets CTRL + V 3. Ga terug naar psp, ga op de 2de laag staan en kopieer die 2e glitterlaag 4. Ga naar animatieshop en toets CTRL + SHIFT + L, hij plaats deze laag nu direct achter de 1e laag 5. Herhaal bovenstaande met je 3e glitterlaag. 6. Sla je animatie op je hoeft niets aan de instellingen te veranderen
@ minyaweth: mooie nieuwe banner! @ lexie: jouw banner is ook lekker vrolijk zeg! Leuke disney letters! @ guppie: hihi, het gaat je vast wel lukken, dat de lesjes betreft!
sja heel dat animatieshop doet het bij mij niet, ook als ik het buiten psp wil openen. Heb vanavond nog even lekker creatief gedaan; Vond ik persoonlijk leuker dan gestoei met filters enzo
Je moet niet gallery aanklikken, maar downloads. Linksboven in! Dan klik je op een kitje en dan zie je die in het groot. Daarna kan je ervoor kiezen om het kitje in zijn geheel te donwloaden (door er nogmaals op te klikken) of om het in gedeeldtes te downloaden (door op de plaatjes eronder te klikken) Snap je het nog? Hopelijk lukt het zo!
je gaat naar downloads dan klik je op de kit die je wilt hebben dan klik je gewoon op de afbeelding en kom je op de download pagina!
Super mooi zeg! Ja ik ben ook meer van het maken van mijn eigen dingen. Ik moet niet eerst van alles en nog wat doen, voordat ik dingen snap. Ik vogel liever zeg uit hoe het moet, door domweg zelf te proberen!