Trouwens over die lesjes, iemand van de jan08 mama's werkt in een fotowinkel en zij zegt dat de materialen van pspkidzzz te klein zijn om mooi af te kunnen drukken. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik denk ik zeg het even.
Ik ben bezig met de scraplessen,en dat was les 5 8) Heb les 6 ook alweer af... Volgens mij ga ik te hard KLIK--> http://i40.tinypic.com/281d9oo.jpg
waarschijnlijk omdat wij de foto formaten moeten aanpassen ofzo? @ minyaweth; volgens mij maak jij dan weer andere lesjes dan wij want die zien er niet zo uit!
Ik zal morgen vragen of ze hier even wil uitleggen wat ze bedoelde! Ik ga ook maar gewoon bij les 1 beginnen, maar nu niet meer! Anders droom ik in lagen
Ik denk omdat de plaatjes maar 450 bij 450 pixels zijn, dat wordt gewoon niet scherp genoeg.... Hetzelfde als je een foto verkleind en die af laat drukken, dat wordt gewoon niet mooi..
Jawel hoor, want je hebt ook internet Je moet het emailadres van je provider gebruiken, dus bijvoorbeeld marsab@versatel.nl (maar dan gebruik je je eigen provider)
Elke keer als ik een account aanmaak, wordt ie verwijderd volgens mij willen ze mij daar niet hebben @Minyaweth; Je werkjes zien er supergoed uit hoor!
@ naatje; maak je wel een account aan met een email adres van je provider? ik ben nu met les 7 bezig, maar loop vast met 5. Effecten - Insteekfilters - Mura Meisters - Copies Neem de volgende instellingen over... als ik naar effecten ga zie ik nergens optie insteekfilters->mura meisters staan
Heb je de filters gedownload terwijl je met de les bezg was? Je moet namelijk, nadat je de filters hebt opgeslagen, je PSP even opnieuw opstarten. Als het goed is kun je ze daarna wel gebruiken. En echt opslaan onder de C-schijf hé! Bij program files, Jasc Software (zo heet mijn mapje dan in ieder geval. Dus het mapje openen van je PSP) en dan insteekfilters.
Hotmailadressen en alle andere gratis emailadressen worden niet geaccepteerd. Je moet je aanmelden met het emailadres van je provider en met je echte naam.
Ik moest even uitleg geven van Guppie Maar idd zo is het. Je kunt het max 10x10 afdrukken (heb ik ff getest) en dan is het al niet geweldig. Aangezien ik alles op 15x15 afdruk ben ik er om die reden bij pspkidzzz mee gestopt. Dus leuk om online te gebruiken, maar meer kan je er niet mee doen helaas!